Nachtbrakerstopic 28-29 december 2025!

gezien dat we sinds december in de nieuwe woning getrokken zijn ben ik zeer benieuwd hoe de buurt hier echt is.

Omringt door oudere stellen en dierenliefhebbers erg gespannen hoe het gaat verlopen de komende dagen.
Wat als iemand je toch anoniem aangeeft voor de hoeveelheid die je naar binnen brengt uit gebrek aan kennis of media spectakel.

Je hoort tegenwoordig zo veel signalen dat er plots politie voor de deur staat door een tip van de buurman.

Normaal ben ik echt geen doemdenker maar een beetje gespannen ben ik dit keer wel🫣
Gewoon weg sturen. Op basis van een anonieme tip mogen en kunnen ze niks. Helaas weet bijna niemand dat en wordt de vangst gewoon vaak op een dienblad voor ze gepresenteerd.

Pas bij extra "bewijslast" mogen ze rondkijken in combinatie met een anonieme tip.

Dus deur open doen. Zeggen dat je geen vuurwerk hebt en dat die melding te belachelijk voor woorden is. Vragen ze of ze rond mogen kijken gewoon nee zeggen. Via de officier van justitie gaan ze mogelijk proberen maar zonder die extra bewijslast kunnen ze niks en grijpen ze mis.

Haha “bel de woute” heeft zelf 18 jaar gekregen voor een moord.
En “hij klapt er van bezijes op, kéihard” is vermoord.
En dan als klap op de vuurpijl, de agent is ontslagen voor drugs handel en afpersing

Best bizar eigenlijk
Dit meen je niet echt toch. Iconische beelden. Iconisch verhaal!

Haha “bel de woute” heeft zelf 18 jaar gekregen voor een moord.
En “hij klapt er van bezijes op, kéihard” is vermoord.
En dan als klap op de vuurpijl, de agent is ontslagen voor drugs handel en afpersing

Best bizar eigenlijk
Hahaha dit blijft inderdaad ook altijd mijn gedachte bij het zien van die video. Gouden verhaal achter de viral.

Toch spijt dat ik dit jaar niet gekozen heb om te werken bij een vw winkel. Lijkt me heerlijk die dagen door te beunen orders te verzamelen of evt mensen te adviseren in de verkoop.

Back
Bovenaan