Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon weg sturen. Op basis van een anonieme tip mogen en kunnen ze niks. Helaas weet bijna niemand dat en wordt de vangst gewoon vaak op een dienblad voor ze gepresenteerd.gezien dat we sinds december in de nieuwe woning getrokken zijn ben ik zeer benieuwd hoe de buurt hier echt is.
Omringt door oudere stellen en dierenliefhebbers erg gespannen hoe het gaat verlopen de komende dagen.
Wat als iemand je toch anoniem aangeeft voor de hoeveelheid die je naar binnen brengt uit gebrek aan kennis of media spectakel.
Je hoort tegenwoordig zo veel signalen dat er plots politie voor de deur staat door een tip van de buurman.
Normaal ben ik echt geen doemdenker maar een beetje gespannen ben ik dit keer wel![]()
Wacht even wat zeg je nou?!![]()
Tsja, Brabant he...Haha “bel de woute” heeft zelf 18 jaar gekregen voor een moord.
En “hij klapt er van bezijes op, kéihard” is vermoord.
En dan als klap op de vuurpijl, de agent is ontslagen voor drugs handel en afpersing
Best bizar eigenlijk
Dit meen je niet echt toch. Iconische beelden. Iconisch verhaal!Haha “bel de woute” heeft zelf 18 jaar gekregen voor een moord.
En dan als klap op de vuurpijl, de agent is ontslagen voor drugs handel en afpersing
Best bizar eigenlijk
Hahaha dit blijft inderdaad ook altijd mijn gedachte bij het zien van die video. Gouden verhaal achter de viral.Haha “bel de woute” heeft zelf 18 jaar gekregen voor een moord.
Best bizar eigenlijk
Nee, dat is zonder gekheidDit meen je niet echt toch. Iconische beelden. Iconisch verhaal!
Moet straks naar Saasveld, moet de kids ophalen. Iemand die toevallig weet of daar in de buurt om 00:00 een freak winkel open is?
Avondje Bruins?Moet straks naar Saasveld, moet de kids ophalen. Iemand die toevallig weet of daar in de buurt om 00:00 een freak winkel open is?

Dat heb jij helemaal goed. Baal er van dat ik nu moet haha, maar is niet anders. Dacht als daar iets inde buurt is ga ik daar gewoon ff kijken.eem naar de Dancing Bruins