Nachtbrakerstopic 28-29 december 2025!

Net een uur buiten gewandeld, het is hier ontzettend mistig en ontzettend glad. Meerdere keren uitgegleden. Passen jullie allemaal op als jullie straks de weg op gaan! Tis echt een spiegel hier in het oosten.
Nieuw in 2028; Buiten lopen tijdens min temperaturen en sneeuw moet verboden worden! jaarlijkse 100en gewonden waaronder meerdere verlammingen.

Straks bedje opzoeken. Morgen 6 uur wakker worden, eerst langs een winkel om hopelijk wat hollenfeuers te scoren. Erna sporten en werken. Werk tot 12 en erna op pad. Zin in!

Ik heb het gevoel alsof ik nog maar 3 maanden ofzo geleden ook vuurwerk heb afgehaald....manman wat is dit jaar bizar snel omgevlogen...
Ja dat gevoel heb ik ook zo snel gegaan. Misschien te maken met steeds ouder worden😅🤣

In iedergeval zin in, morgen 4 winkels af en dit moet binnen 3 uur. Ik ben alvast aan het warmlopen en rekken en strekken😏

Haha “bel de woute” heeft zelf 18 jaar gekregen voor een moord.
En de persoon in het rode auto’tje is zelf vermoord.
En dan als klap op de vuurpijl, de agent is ontslagen voor drugs handel en afpersing

Best bizar eigenlijk
Ja, dit is echt een bizar verhaal. Hoe krijg je ze allemaal samen op achteraf zo'n iconisch filmpje.

Ik heb het gevoel alsof ik nog maar 3 maanden ofzo geleden ook vuurwerk heb afgehaald....manman wat is dit jaar bizar snel omgevlogen...
Ja dat gevoel heb ik ook zo snel gegaan. Misschien te maken met steeds ouder worden😅🤣

In iedergeval zin in, morgen 4 winkels af en dit moet binnen 3 uur. Ik ben alvast aan het warmlopen en rekken en strekken

Haha “bel de woute” heeft zelf 18 jaar gekregen voor een moord.
En “hij klapt er van bezijes op, kéihard” is vermoord.
En dan als klap op de vuurpijl, de agent is ontslagen voor drugs handel en afpersing

Best bizar eigenlijk
Wacht even wat zeg je nou?!😂

Met een lach en een traan, vuurwerk ophalen en tussendoor de uitvaart regelen van mijn schoonvader die zaterdagmorgen is overleden aan een hartstilstand. Maar we gaan het vieren, met een knal gaat hij eruit....
Maar ik had t me allemaal toch anders voorgesteld...
Gecondoleerd en sterkte….beste wat je in deze kan doen ter ere van schoonvader is met een knal het nieuwe jaar in gaan en om 00.00 een toost op hem uitbrengen.

Back
Bovenaan