luchthuilertje
VWC lid
Mensen op straat verbieden nu!
Kijk allemaal uit aub!

Kijk allemaal uit aub!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Nee joh, dat ijs moeten ze verbieden. Levensgevaarlijk spul!Mensen op straat verbieden nu!
Kijk allemaal uit aub!
ijs? dat is illegaal.Nee joh, dat ijs moeten ze verbieden. Levensgevaarlijk spul!
Nieuw in 2028; Buiten lopen tijdens min temperaturen en sneeuw moet verboden worden! jaarlijkse 100en gewonden waaronder meerdere verlammingen.Net een uur buiten gewandeld, het is hier ontzettend mistig en ontzettend glad. Meerdere keren uitgegleden. Passen jullie allemaal op als jullie straks de weg op gaan! Tis echt een spiegel hier in het oosten.
Bel de wouten!!
Borreltje?Ik moet slapen maar dat wil niet!
Ik sluit me aan.Borreltje?
Haha “bel de woute” heeft zelf 18 jaar gekregen voor een moord.
Ja dat gevoel heb ik ook zo snel gegaan. Misschien te maken met steeds ouder wordenIk heb het gevoel alsof ik nog maar 3 maanden ofzo geleden ook vuurwerk heb afgehaald....manman wat is dit jaar bizar snel omgevlogen...
Ja, dit is echt een bizar verhaal. Hoe krijg je ze allemaal samen op achteraf zo'n iconisch filmpje.Haha “bel de woute” heeft zelf 18 jaar gekregen voor een moord.
En de persoon in het rode auto’tje is zelf vermoord.
En dan als klap op de vuurpijl, de agent is ontslagen voor drugs handel en afpersing
Best bizar eigenlijk
Ja dat gevoel heb ik ook zo snel gegaan. Misschien te maken met steeds ouder wordenIk heb het gevoel alsof ik nog maar 3 maanden ofzo geleden ook vuurwerk heb afgehaald....manman wat is dit jaar bizar snel omgevlogen...
Wacht even wat zeg je nou?!Haha “bel de woute” heeft zelf 18 jaar gekregen voor een moord.
En “hij klapt er van bezijes op, kéihard” is vermoord.
En dan als klap op de vuurpijl, de agent is ontslagen voor drugs handel en afpersing
Best bizar eigenlijk
Gecondoleerd en sterkte….beste wat je in deze kan doen ter ere van schoonvader is met een knal het nieuwe jaar in gaan en om 00.00 een toost op hem uitbrengen.Met een lach en een traan, vuurwerk ophalen en tussendoor de uitvaart regelen van mijn schoonvader die zaterdagmorgen is overleden aan een hartstilstand. Maar we gaan het vieren, met een knal gaat hij eruit....
Maar ik had t me allemaal toch anders voorgesteld...