Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Welke special had je genomen?
GecondoleerdMet een lach en een traan, vuurwerk ophalen en tussendoor de uitvaart regelen van mijn schoonvader die zaterdagmorgen is overleden aan een hartstilstand. Maar we gaan het vieren, met een knal gaat hij eruit....
Maar ik had t me allemaal toch anders voorgesteld...
Gecondoleerd...Met een lach en een traan, vuurwerk ophalen en tussendoor de uitvaart regelen van mijn schoonvader die zaterdagmorgen is overleden aan een hartstilstand. Maar we gaan het vieren, met een knal gaat hij eruit....
Wat is het afhaal adres, is dat zelfde adres als wat er rechtsboven op de bon staat?
Dit was de 1 of 2 denk ik.Welke special had je genomen?
Special 4 was om te janken, viel echt tegen.
Wat heftig.. Gecondoleerd kerel!! Sterkte in alles samen!Met een lach en een traan, vuurwerk ophalen en tussendoor de uitvaart regelen van mijn schoonvader die zaterdagmorgen is overleden aan een hartstilstand. Maar we gaan het vieren, met een knal gaat hij eruit....
Gecondoleerd. Sterkte!Met een lach en een traan, vuurwerk ophalen en tussendoor de uitvaart regelen van mijn schoonvader die zaterdagmorgen is overleden aan een hartstilstand. Maar we gaan het vieren, met een knal gaat hij eruit....
Heel veel sterkte!Met een lach en een traan, vuurwerk ophalen en tussendoor de uitvaart regelen van mijn schoonvader die zaterdagmorgen is overleden aan een hartstilstand. Maar we gaan het vieren, met een knal gaat hij eruit....
Tuurlijk man, gas op die banaan en gaanmorgen van 6.30 tot 12 werken en daarna alles ophalen!!, 9 winkels af op 1 middag moet te doen zijn![]()
Met een lach en een traan, vuurwerk ophalen en tussendoor de uitvaart regelen van mijn schoonvader die zaterdagmorgen is overleden aan een hartstilstand. Maar we gaan het vieren, met een knal gaat hij eruit....
Maar ik had t me allemaal toch anders voorgesteld..
Gecondoleerd en heel veel sterkte. Hopelijk kunnen jullie er nog het beste van maken met elkaar.Met een lach en een traan, vuurwerk ophalen en tussendoor de uitvaart regelen van mijn schoonvader die zaterdagmorgen is overleden aan een hartstilstand. Maar we gaan het vieren, met een knal gaat hij eruit....
Gecondoleerd en sterkte.Met een lach en een traan, vuurwerk ophalen en tussendoor de uitvaart regelen van mijn schoonvader die zaterdagmorgen is overleden aan een hartstilstand. Maar we gaan het vieren, met een knal gaat hij eruit....
Met een lach en een traan, vuurwerk ophalen en tussendoor de uitvaart regelen van mijn schoonvader die zaterdagmorgen is overleden aan een hartstilstand. Maar we gaan het vieren, met een knal gaat hij eruit....
ja zeker ! zijn julie de hele nacht los? en wat hebben julie van wat op de website staat daad werkelijk op vooraad voor de losse verkoop?Zijn er mensen die ik vannacht in Emmerich bij Fireworxxx mag verwelkomen? 00:01 gaan we open!