Nachtbrakerstopic 28-29 december 2023!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hierbij het nachtbrakerstopic van 28 op 29 december 2023. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 28 december 18:00 uur, pas dan is het avond.

Zo, denk dat we langzamerhand wel in dit topic voor vanavond en vannacht verder kunnen. Wat een sfeer hier, lekker hoor.

En weer dagje die we (bijna) kunnen afstrepen, lekker hoor.

Morgenochtend vroeg mag ik eindelijk op pad naar oost Nederland voor het grotere gedeelte van de bestelling, zin in!

Het lijkt ook wel of het forum überhaupt actiever is dan voorgaande jaren. Met name de laatste dagen. Leuk om sfeer te proeven en hopelijk toch echt weer die ouderwetse kriebels te krijgen.

Grappig, ik heb juist het idee dat er een stuk minder activiteit is qua collectiefoto's en sfeerverslagen.

Ik heb er echt minder moeite mee om te slapen dan een jaar of 10 geleden. Paar biertjes en een beetje afleiding zoeken helpt een hoop.

De activiteit is inderdaad erg leuk, zeker drukker dan voorgaande jaren. Veel om te doen ook doordat we van winkeliersdemo's afhankelijk waren qua ervaringen, maakt het ook juist weer leuk daarbij, al kun je pech hebben natuurlijk en dan valt iets minder mooi uit.

Ben benieuwd naar het topic deze avond, nacht en ochtend, wie gaan er allemaal afhalen?

Deze dag streep ik zeker nog niet af. Straks om 19:00
de bestelling halen. En gelijk even een rondje door de bunker. Hopelijk staan er nog paar leuke pareltjes te wachten op me. Vorig jaar op die manier nog wat leuke uitloop dingen mee kunnen pakken voor mooie prijzen. Spannend hoor #kruidstress # mooistetijdvanhetjaar

Zo net thuis na 7 winkels te hebben gehad. Deel ligt binnen, de rest haal ik straks wel uit de auto. Nu ff chilluh , eten en vroeg slapen.

Poh, helemaal gesloopt hier hoor. Die 1.5 uur slaap vannacht en de drukte van de hele dag hakken er goed in. Nu eerst eens wat eten, daarna een stuk wandelen om lekker de sfeer buiten te proeven en daarna nog ff sfeer op het forum proeven. Daarna snel naar bed en bij slapen.

Nou ik heb alles binnen, met een budget van 200 euro ben ik aardig geslaagd al zeg ik het zelf.

Op naar de 31 ste, als de wind nu ook een beaufortje gaat zakken:D

Morgen weer aan het werk bij de Intratuin in Almelo! Advies nodig of een gezellig gesprek? Ik sta bij de dummies, spreek me vooral even aan! Mooie eerste dag gehad en met diverse liefhebbers staan praten!

Alles in 1 dag binnen. Was overal rustig, zelfs Driesprong waar ik vorig jaar 2 uur heb staan wachten. Overal top en snel geholpen! :applause:

Heerlijk deze dagen. Auto die naar kruid ruikt, mensen die je op straat nakijken omdat je jezelf een hernia tilt, het muurtje bouwen, de avondwandeling om te kijken of ergens al wat moois de lucht in gaat. De voorpret is bijna leuker dan het afsteken zelf. Bijna…

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan