[Freakactie 2021] Vuurwerkstore Holten - 10 JAAR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van harte gefeliciteerd Stefan.

Ik ga dit jaar zeker bij je langskomen. Je tips op 2e kerstdag ga Ik zeker meenemen! Mijn 2 jongens hebben het nog steeds over je bunkers. Het was een leuke ervaring! Als tip wil ik de Penthouse van Nico feuerwerk geven. Da's een hele mooie waaier. Misstaat zeker niet in de collectie.
Ga zo door en hopelijk tot de 29e december.
Groeten John

Van harte gefeliciteerd Stefan.

Ik ga dit jaar zeker bij je langskomen. Je tips op 2e kerstdag ga Ik zeker meenemen! Mijn 2 jongens hebben het nog steeds over je bunkers. Het was een leuke ervaring! Als tip wil ik de Penthouse van Nico feuerwerk geven. Da's een hele mooie waaier. Misstaat zeker niet in de collectie.
Ga zo door en hopelijk tot de 29e december.
Groeten John

Er komt echt prachtig consu spul uit Duitsland maar er is veel meer dan alleen funke. Filmpjes krijg ik nooit hoogte van. Vuurwerk is iets wat je echt zelf moet zien.

Van harte gefeliciteerd met het 10 jarig bestaan, een hele mooie prestatie.

Erg benieuwd waar jullie mee gaan komen, dat het snel 1 februari mag zijn. Geweldig hoe jullie dit nu weer aanpakken, dikke complimenten hoor. Voor nu, succes met alles en geniet er weer van.

Goedemiddag,

Alweer 10 jaar, gefeliciteerd met het bereiken van deze mijlpaal.

Misschien een kleine tip,

- Hoops
- Tropic
- Nico Feuerwerk
- Vuurwerkstore Holten
- Lonestar Fireworks

Voor mij en velen onbekende producten, misschien kan je hier bijvoorbeeld 1 september een kleine demo van schieten. Desnoods net over de grens als dat goedkoper is.

Zo kunnen de liefhebbers eens kennis maken met deze producten. Lonestar ben ik zelf heel erg benieuwd naar.

Groetjes.

Tropic ken je niet? Die heeft echt super spul. Mooie dozen.

Hoops is helemaal niks.

Van harte gefeliciteerd met jullie jubileum! Twee jaar terug bij jullie geweest voor een "klein" aantal Katan boxjes. Perfect geleverd met top service.

Ben benieuwd naar dit jaar. :thumbsup:

Ik heb mn hoop op een aantal boxen gezet, als die er zijn ga ik hier voor het eerst bestellen.

Gefeliciteerd met jullie jubileum! Heel fijn dat er al weer een demo gepland is. Dat is iig positief. Ben benieuwd naar jullie assortiment! En complimenten voor het meedenken wbt eventuele risicospreiding.

Gefeliciteerd Stefan met de zaak die nog steeds toenemend populairder en bekender aan het worden is bij de freaks. We wachten in spanning hier af op wat komen gaat! :D

Van harte gefeliciteerd met jullie jubileum!
Dit topic ook lekker volgen! moet hier nog een bestelling van vorig jaar ophalen dus wie weet nog wat leuke aanbiedingen meepakken.

Van harte gefeliciteerd met jullie jubileum ! Laten we hopen dat het een knallend feest mag worden ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan