Nachtbrakerstopic 28-29 december 2022!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen! Alweer een uur onderweg, bijna bij de eerste winkel aangekomen! Man het kriebelt aan alle kanten! Veel plezier iedereen en wat een heerlijke foto’s hier in het topic!

Goh, na al die jaren haalervaring zo'n slapeloze nacht niet verwacht. Aan 't eind nog uurtje of 2 slaap gehad, that's it. Blijft spannend, idioot...en heerlijk :D

Morge! Wat een gekkigheid he, iedereen slecht slapen, eerder wakker dan de wekker, fantastisch toch! Pak zoveel mogelijk mee, enjoy!

Morge! Wat een gekkigheid he, iedereen slecht slapen, eerder wakker dan de wekker, fantastisch toch! Pak zoveel mogelijk mee, enjoy!

Zelf morgenavond pas op pad maar inderdaad ook nog iets meer dan een uurtje voor de wekker zo gaat. Deze draadjes zijn dan altijd fijn om mee wakker te worden. Veel plezier iedereen!

Mogguh allemaal. Pfff wat een nacht. Heb maar een paar uurtjes geslapen. Nog iets meer dan 3 uur wachten en dan op pad langs 6 adressen en een dikke 300 kilometer rijden. Maar ik heb er zin in.

Zo eerste lading is binnen. Hoefde pas om 6 uur in Zutphen te zijn maar al sinds half 3 op, geen rust in mijn lijf. Op de terugweg nog een pittig buitje op ons dak gehad maar was binnen 5 minuten alweer voorbij.

Nu paar uurtjes chillen. Volgende adres pas om 10 uur maar dit is letterlijk 3 minuten lopen

Wat een spanning! Heerlijk om dat ook bij anderen te zien. Na een korte nacht zo ook eindelijk op pad.

Laaien met die handel iedereen. Veel plezier!

Genieten om wakker te worden en meteen VWC te openen. Dit topic samen met de collectiefoto’s heb ik toch wel heel erg gemist. Zo even naar onze oosterburen. Veel plezier allemaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan