Nachtbrakerstopic 28-29 december 2022!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Veel plezier allemaal, de laatste nachtdienst en dan 7 daagjes vrij!
Ik ga er dit jaar heerlijk van genieten, dat neemt niemand mij af! En dit jaar maar facebook over slaan de laatste 3 dagen van het jaar. Wat een gezeik over dat vuurwerk, verschrikkelijk, dat ze zich toch een hobby zoeken.

Gooi er maar wat updates op als je al gehaald hebt of in de rij staat.

Net terug van een kerst borrel en daar lag nog een Rambam 3.0 in de schuur. Ondanks dat het niet mag, het was buitenaf in de Achterhoek en de fik ging er in. Wat een sfeer zeg. Geniet er allemaal van. Ik ga morgen om 11 uur de eerste bestelling ophalen en misschien nog een winkel langs in de buurt voor een losse doos. Morgenavond/nacht knallen met de band (de 31e ook) en dan nog maar een paar dagen voor de lontjes aangestoken mogen worden. Tot die tijd is het lontje van een F1 fontein meer dan prima om in de sfeer te blijven. Nogmaals, geniet ervan mensen.

Jaaaaa we kunnen weer heren! Ik heb er enorm veel zin in! Afgelopen dagen zijn voorbij gevlogen. Veel gewerkt met de feestdagen, ouderenzorg. 31 december bestelling ophalen in Bergen op zoom!

Ja, we mogen weer, wat lekker dit!
Geniet ervan allemaal, succes met sjouwen en laat die foto's maar komen, prachtig!!

FB_IMG_1672269529855.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan