Nachtbrakerstopic 28-29 december 2022!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hierbij het nachtbrakerstopic van 28 op 29 december 2022. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe.

Laatst bewerkt:
Het is nog lang geen avond, maar de kriebels zijn hier zo hoog dat we dit topic gewoon open gooien. Maak elkaar gek, post dit topic lekker vol en maak er onvergetelijke dagen van.

Ergens op de wereld is het alweer nacht :)
Ik kijk er nu al naar uit om vanavond in mijn bed te liggen. Lekker nachtje slapen voordat morgen de winkels bezocht kunnen worden.

Jaaa lekkerrrrr! De afgelopen nachten ook al behoefte gehad aan een nachtbrakerstopic :bonk: Heel benieuwd of ik vanavond zal kunnen slapen, maar wakker zijn en op het forum rondneuzen waardeer ik komende nacht evenveel als slapen. Morgen om 7 uur de eerste bestelling ophalen, wekker om kwart voor 5, zin in!!!

Spannend! het weer word natuurlijk dramatisch. ik check net nog een keer de route kom ik er achter dat het toch net iets verder rijden is dan gepland. dan maar nog eerder vertrekken haha.

Heb me een kriebels, man man man net de praxis reclame met al dat vuurwerk gewoon kippenvel haha! Nee ik ben niet zenuwachtig hoor :p

Ik heb niet bijzonder veel last van de kriebels... zal vanavond wel komen als de wekker ingesteld is :bonk:

In mijn Facebook herinneringen staat al een bericht dat ik een aantal jaar geleden al bij de winkel stond. Toen konden we halen vanaf de 28e.

De traditie gaan we weer vanouds vieren zoals hij hoort te zijn. Extra kaarsjes branden voor onze weergoden. Iedereen veel plezier gewenst :cool:

De traditie gaan we weer vanouds vieren zoals hij hoort te zijn. Extra kaarsjes branden voor onze weergoden. Iedereen veel plezier gewenst :cool:

Oef hier had ik wel veel meer van verwacht na het filmpje van ze! Gelukkig niet gekocht voor 100euro, Jij ook veel plezier

Jaja, eindelijk kunnen deze topics ook gewoon weer open. Spanning stijgt ook hier. Hopelijk kunnen we vannacht nog wat uurtjes meepakken.

Vanavond nog even lekker een demo meepakken in Vlijmen en dan hopelijk een paar uurtjes slapen voordat ik kan gaan beginnen aan m’n rondje winkels. De geprinte bonnen liggen al klaar, zin in !!

Zo, auto is getankt en banden zijn weer op spanning. Bestellijsten liggen klaar. Ik ben klaar om te gaan.

Dit jaar voor het eerst sinds lange tijd geen nachtverkoop voor mij. Dus ik zal lekker wat uurtjes hier doorbrengen om mee te genieten van de eerste foto's die voorbij gaan komen. Paar bakken koffie erbij en we komen de avond/nacht wel door. Geniet ervan allen, IT GIET OAN!!!!!

Ik zit op m'n werk maar zit eigenlijk alleen maar alles hier in de gaten te houden :devil: Net hier al m'n afhaalbewijzen afgedrukt en klaar om morgen te gaan afhalen :handsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan