Nachtbrakerstopic 27-28 december.

Status
Niet open voor verdere reacties.
orders uitgeprint. Vanmiddag het vervoer even goed schoonmaken en ruimte gemaakt tanken en schoonbroertje opgehaald die gaat ook mee en vanacht rond rond 3 half 4 na valk toe chrossen 2 uur rijden ben er meteen om 6 :cool: en daarna nog andere winkel dan ben weer klaar voor dit jaar

Het is te hopen dat je niet 6 uur moet wachten op je vuurwerk bij Haokan dit jaar :p. Ondanks de mooie prijzen heb ik dit jaar maar overgeslagen daar. Ik lees morgen wel of het is verbeterd. Succes in ieder geval :devil:

Ik heb Haokan ook een jaartje overgeslagen. Ik denk dat je rond 6'en nog wel goed zit. Als het in de soep loopt, loopt het tussen 7 en 9 in de soep en gaat het daarna alleen maar verder mis. 2 keer ervaring mee, helaas.
Dit jaar iets verder rijden, maar heb er wel zin in. En alleen maar goede verhalen gehoord over Steenbergen :)

Begint te kriebelen zeg pff. Morgen 05:45 in de auto naar Duitsland. Vrijdagmorgen 06:00 bij Valk.

Ik ga gewoon een nachtje opblijven. Ik moet om 6 uur weg voor mijn vuurwerk en ik neem geen risico in verband met mogelijk verslapen.

Het is te hopen dat je niet 6 uur moet wachten op je vuurwerk bij Haokan dit jaar :p. Ondanks de mooie prijzen heb ik dit jaar maar overgeslagen daar. Ik lees morgen wel of het is verbeterd. Succes in ieder geval :devil:

Ben.benieuwd. vandaar vroeg gegaan.

Poahh wat een fanatiekelingen hier! Morgen eerst werken en daarna pas vuurwerk halen, dus een nachtje doorhalen zit er niet in :p

Vandaag even wezen kijken bij het pallets stapelen in Scheveningen. Zijn weer aardig op weg.

Vannacht om half 3 thuis en lag tot half 4 wakker.. Daarna wel redelijk geslapen. Vannacht ook wel lastig en morgen naar onze buren. Vrijdagochtend een bestelling bij Haokan en daarna naar Intratuin Zoetmermeer.

Ik ga gewoon een nachtje opblijven. Ik moet om 6 uur weg voor mijn vuurwerk en ik neem geen risico in verband met mogelijk verslapen.

Niet slapen/ rusten en morgen verongelukken geeft je ook geen vuurwerk plezier. Zou mooi bijtijds je bed in gaan. Ook al slaap je niet, rust je toch. En geniet je morgen volop!

Word indd. slecht slapen denk ik, al jaren niks verandert :p:p
8 uur op de zaak zijn en werken tot 21:00 3 dagen lang.. 3x raden waar ik werk..:D:D:cool:

Mijn bestellingen liggen al een tijdje klaar en gereserveerd, geen stress meer zoals vroeger..

joh, ik val nu al bijna in slaap, moet er wel om 5u zien uit te komen ook nog, omg, daarbij snipverkouden geworden vandaag dus dikke betonkop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan