Nachtbrakerstopic 27-28 december.

Status
Niet open voor verdere reacties.
joh, ik val nu al bijna in slaap, moet er wel om 5u zien uit te komen ook nog, omg, daarbij snipverkouden geworden vandaag dus dikke betonkop

Komt goed, als het wat frisser is buiten, is die loopneus zo voorbij of merk je dat verkouden zijn pas na thuiskomst. :) Succes in ieder geval!

joh, ik val nu al bijna in slaap, moet er wel om 5u zien uit te komen ook nog, omg, daarbij snipverkouden geworden vandaag dus dikke betonkop

Ik ga er zo ook lekker in. 2 jagermeisters en een glas water, en ff lekker die rust pakken nu het jog kan.

Ga pas morgen avond m'n spullen halen maar blijf vannacht zeker op voor alle mooie verhalen en foto's die er hopelijk gaan komen. Vreemd genoeg kan ik zeker wel eens jaloers worden maar niet bij vuurwerk, dat gun ik iedereen zoveel ze kunnen tillen zonder jaloers te worden.

Ga zo ook maar eens liggen. kwart voor 3 bij bredavuurwerk zijn en 08.00 orthen
Veel plezier allemaal over een paar uurtjes!

Wij zijn lekker darten aan het kijken in Campanile hotel Leeuwarden! Biertje erbij, nootje erbij, heerlijk! Straks lekker slapen en morgenvroeg Gerrit lastig vallen!

Ik ben zo benieuwd naar de verhalen en foto’s straks. Helaas is mijn eerste ritje pas vrijdagochtend om 06.45 ik Breda zijn. En zaterdag de volgende

Jah wel jongens/medefreaks we gaan et weer meemaken , Morgen weer lekker vroeg de weg op om weer lekker wat in te slaan. De eerste slapeloze nacht komt er weer aan , wat heb ik er zin in, Zenuwen ten top. Heerlijk mensen

Altijd leuk hier. Eerste twee stops zijn lokale verkooppunten waar ik geen VWC'ers verwacht te zien eigenlijk haha. Die verwacht ik pas in Steenbergen tussen 9 en 10 (oftewel, 9 uur haha)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan