Nachtbrakerstopic 27-28 December

1 schaapje, 2 schaapjes, 3 schaapjes... Elk jaar denk ik 1 januari: volgens mij is dat gekriebel volgend jaar wel weg. Nu is het weer zover. De eerste ophaaldag is aangebroken en kan weer niet in slaap komen. Volgens mij hebben alle freaks hier (onder andere ik) ergens een kronkel verkeerd zitten. Gaat nergens over.

Toch maar proberen te slapen. Als het niet lukt kom ik wel terug haha :)

Fijne nacht nog iedereen en veel plezier morgen !

Zo! Ik ben ook weer heeeeel eventjes online! Vandaag vanaf 15:00 uur tot 23:30 uur de vuuwerkwinkel ingericht en de voorraden bijgewerkt! Ik ga werken bij Pronk in Zijdewind (NH). Daar zijn we er nu helemaal klaar voor! Morgenochtend om 9 uur gaan we los. Het was nog wel flink doorwerken, en ik sta NU al stijf van de kruitstress :p
Maar we hebben er zin in! Ik zal niet zo veel online zijn de komende twee dagen; hopelijk zondag weer.

Lekker ophalen mensen! En geniet ervan hè? Ophalen kan maar één keer in het jaar! Maar gelukkig wel langer dan het afsteken...

om 5 uur gaat de wekker kan helaas nog niet slapen (spanning)
morgen duitsland vroeg en dan de hele dag door nederland rijden om bestellingen op te halen.

spanning stijgt slapen word hem niet en dan heb ik ook nog met een prijsvraag een pakket gewonnen twv 150 euro!!!!!! nou mijn O&N is nu al een succes morge ochtend(uur of 12 haha) langs 4 winkels

Vind het ook wel best haha, om 5.15 gaat de wekker.
Truste heren en dames, geniet van de afhaaldagen, ben benieuwd naar de foto's!

:bye:

Ik heb pijn aan me rug als de zeik, sta stijf van de energy en kan niet slapen! :p

Pijn aan me rug komt doordat ik op me laptop zit in bed hahaha

Back
Bovenaan