Nachtbrakerstopic 27-28 December

Goedemorgen! 22:00 op bed gegaan en geslapen tot 5:00 rond 7:30 eruit gegaan.

Prima nachtje dus :p

Even wat eten en in de auto 125 km enkele reis naar Genemuiden!! :D

Ik sliep ook vrijwel direct, beetje onrustige nacht maar da's meer omdat ik een miauwende ijsbeer heb die op m'n hoofd gaat liggen en me midden in de nacht wakkerlikt enzo :p Lekker nét voor de wekker van 7u wakker :D Koffie zit in de mik, nou even douchen, ontbijten en dan staat de afhaaltaxi voor de deur! WHOOPIE!

Ben omstreeks half 6 in slaap gevallen -.- nu al weer wakker maar dat kan niet boeien want tis dan eindelijk zo ver!!!!

3 uurtjes slaap gehad en lig al vanaf 6 uur wakker, nu maar eruit gegaan en om 10 uur richting station en dan op de trein naar Rijen!

Hoe epic is dit:
Ik zit in de trein, op weg naar milheeze vanuit Zwolle, op het moment dat ik mijn aansluiting moet halen roept de machinist om dat we vertraging hebben en even moeten wachten...
Balen zeg ik tegen mijzelf, maar niet getreurd we gaan die zooi ophalen.
Ik start itunes op op mijn laptopje en druk op shuffle en op play.

EUROPE - THE FINAL COUNTDOWN :)

om half 1 naar boven gegaan, nog tot half 2 zitten gamen en daarna via xbox tot 2 uur het nachtbrakerstopic doorgelezen :) , Toen om 2 uur maar proberen te gaan slapen maar dat was geen succes.. heb ieder uur voorbij zien komen, 3uur,4uur,5uur,6uur,7uur... en dacht ik dat ik eindelijk in slaap viel.. ging om half9 een idioot met een kettingzaag aan de gang... dus in feite maar een halfuurtje geslapen.. niet echt fijn, maar het kopen/afhalen is begonnen dus de kruitstress zal (hopelijk) wel minder worden waardoor ik vannacht toch beter zal slapen hoop ik!

Back
Bovenaan