Nachtbrakerstopic 27-28 december 2024!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net van steenbergen terug maar geen enkel probleem gehad. 10 minuutjes wachten en ik heb mijn bestelling ontvangen en ben weg gegaan. Maar ook ik heb daar wel eens een uur staan wachten in het verleden voordat het nieuwe systeem was opgezet.

Niks nieuws 😜 ga er daardoor nooit meer heen. Ooit 5uur moeten wachten .
Ik ben ooit één keer naar Steenbergen gegaan, kwam er om 8:00 uur aan en was pas om 13:00 uur aan de beurt, ondanks het tijdstip dat er was afgesproken. Ik stond op het punt om mijn geld terug te vragen. Dat was de eerste en ook de allerlaatste keer dat ik daarheen ben geweest. Denk nu zo'n 10 jaar geleden.

Wel es ruzie gehad daar met een 'dame' die door het lint ging omdat ik een steekwagentje bij me had in steenbergen. Mocht niet van de ilt bullshit.
Ik kwam een meitai tailgate ophalen van 25kg. Domme muts...

Laatste keer.

Dat is toch wel iets nieuws zeg, heb ik echt nog nooit over gehoord, dat je geen steekwagentje bij je mag hebben. Heeft ze dan ook aangeven wat daar dan precies het bezwaar van was?

@Mattenfreak
Tijdens mijn rit had ik stukken dat ik maar 2 strepen van de tussenlijn ver kon kijken. Dat is ongeveer een meter of 15 tot 20? En dan nog iemand tegen komen met één werkend achterlicht die 80 rijdt. Dat was wel even spannend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan