Noem het maar klein hehe, kofferbak vol!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Feestje was goed geregeld he ondanks de drukte. Misschien tot morgen bij Breda.Precies hetzelfde. Steenbergen is altijd 1 groot drama om 12u. Mij niet meer bellen.
Oh jij moest gewoon nog naar een adres. Dacht al voor een freak was t een klein hoopje.Ja, zeker 40 man voor me, tijdslot begint nu en nog geen meter opgeschoven!
Ik ben ooit één keer naar Steenbergen gegaan, kwam er om 8:00 uur aan en was pas om 13:00 uur aan de beurt, ondanks het tijdstip dat er was afgesproken. Ik stond op het punt om mijn geld terug te vragen. Dat was de eerste en ook de allerlaatste keer dat ik daarheen ben geweest. Denk nu zo'n 10 jaar geleden.Niks nieuwsga er daardoor nooit meer heen. Ooit 5uur moeten wachten .
Idd, een hele mooie sfeer zo met de mist. Nu kan het en mag het nog wel, straks liever niet natuurlijk, alhoewel een heel klein beetje mist, zoals hierboven, is niet zo heel erg, sommige effecten lijken er dan juist mooier uit te komen.Ja, ja, sfeertje. De mist getrotseerd en eerste buit binnen. Bekijk bijlage 1806142
Was het ellende op de weg?Pffff wat een mist zeg, nu plat en morgen weer verder!
Wel es ruzie gehad daar met een 'dame' die door het lint ging omdat ik een steekwagentje bij me had in steenbergen. Mocht niet van de ilt bullshit.
Ik kwam een meitai tailgate ophalen van 25kg. Domme muts...
Laatste keer.
Als de weg maar bekend is en er zijn niet van die idioten op de weg is het geen probleem.Poh ja, dat zijn geen goede momenten. Hopelijk is het in de ochtend alweer wat beter allemaal.