Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Prachtig sfeerplaatje, dit ademt de feestdagenHier zou ik een voorbeeld aan moeten nemen....lukt helaas niet!!
Bekijk bijlage 1806131
Heeft de oogjes ook nog stiekem open.Hier zou ik een voorbeeld aan moeten nemen....lukt helaas niet!!
Bekijk bijlage 1806131
Haha nu al ja? En we moeten nog de hele nachtDit nachtbrakerstopic heeft ook weer een recordje met reacties ten opzichte van vorig jaar![]()
![]()
nu al? we zijn pas een half uurtje bezigDit nachtbrakerstopic heeft ook weer een recordje met reacties ten opzichte van vorig jaar![]()
![]()
Kan je vertellen dat toen ik naar buiten ging er wel een rij van 30-40 meter buiten stond te wachtenLosse verkoop was gekkenhuis in Beverwijk!
Oei, op een ander forum had ik hier een passende reactie opgegeven hahaKom maar door met die kofferbakfoto's!! Wat is dit toch heerlijk mensen, ik hou van deze traditie, dit forum en van jullie allemaal!
Tuurlijk, het is officeel de 28e en dan ook nog met de top 2000. Die wil ook geen minuut van de sfeer missen!Heeft de oogjes ook nog stiekem open.
Die hond word knettergek van me...bij iedere knal vlieg ik weer van die bank afJe ziet die hond gewoon denken; man hoepel toch eens op naar bed
Kijk aan lekker!! En of het leeft...Haha de nacht moet nog echt beginnen en nu al meer reacties dan vorig jaar.
goed tekenHaha de nacht moet nog echt beginnen en nu al meer reacties dan vorig jaar.
Is ieder jaar al ergens in de middag.Topic was ook al eerder open![]()
Konden niet wachtenTopic was ook al eerder open![]()