Nachtbrakerstopic 27-28 december 2023!

Status
Niet open voor verdere reacties.
20231228_000703.jpg
Dikke rijen weer hier over de grens. 90 min. lang gewacht en dan ook nog eens 7 artikelen niet geleverd gekregen... maargoed weer een ervaring rijker!

Wat een machtig mooi topic is dit weer om te lezen. Krijg nu echt wel weer kriebels!!
Helaas dit jaar geen extreem groot budget, Maar dat drukt de pret niet!! Vanavond pas me spul ophalen, en eerst nog een dag werken (hoe heb ik zo stom kunnen zijn) nu eerst maar is 'n peukie opsteken tegen de stressss!!

Ja mooi he, komen straks vast nog veel fotos voorbij, zijn er vast veel onderweg naar huis.
Dat slapen gaat hem niet echt worden hoor, drama dit.

Wat een heerlijke sfeerfoto's zijn er al weer zeg! Het is echt onze tijd nu, nog 3 uurtjes voordat de wekker staat hier. Vandaag al het categorie 1 spul ophalen. De 30ste categorie 2. Mooi om al dat vuurwerk al te zien bij jullie! :D voor iedereen; heel veel plezier de komende dagen!! Geniet ervan:biertje:

Heerlijk topic, de eerste bestelling is hier inmiddels ook weer binnen. :biertje:

En zoals iemand anders ook al zei, ik heb echt weer die kriebels in mijn buik dit jaar, dat was de afgelopen 3 jaar wel een stuk minder dus dat is wel nice. Nu nog een heel klein beetje geluk bij de weergoden en het kan weleens een perfecte jaarwisseling worden :handsup:

Veel plezier iedereen o/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan