Nachtbrakerstopic 27-28 december 2019.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om 00:30 al een bestelling opgehaald bij Arentz, daarna even doorgereden naar Lidl DE. Toch nog even een uurtje slaap gepakt net. Zo een ritje van 2 uur naar leeuwarden

Mooi om dit topic te zien, vandaag een kleine bestelling van een kleine 70 euro ophalen en dat is het voor dit jaar helaas (leven als een student hé haha). Gaan we zeker compenseren de komende jaren.

Hier ook een mooi aandeel binnen, morgen door voor de rest

Frank,

Ik dacht je heel ff snel bij Steenbergen gezien te hebben. Stond achter in de rij en jij kwam ff vluchtig naar binnen en direct weer naar buiten. Was je er op tijd bij? Wij liepen letterlijk pas om 02:55 de deur te weer uit. Drukte man, pfffff

Nou de hele nacht bestelling klaar gemaakt (fictief) en geen oog dicht gedaan. Maar de reis gaat beginnen! Op naar Leeuwarden!

Hoewel ik deze 1e verkoopdag niet eens bestellingen heb staan maar alles de 30e en 31e pas, heb ik toch amper geslapen? :bonk: Herkenbaar voor iemand?

Hoewel ik deze 1e verkoopdag niet eens bestellingen heb staan maar alles de 30e en 31e pas, heb ik toch amper geslapen? :bonk: Herkenbaar voor iemand?

Hier precies hetzelfde. 3e jaar op rij dat ik de 2e en 3e dag ga ophalen.. Maar altijd de nacht van de 1e niet kunnen slapen..

Net zoals nu..

WlXekvC.jpg

Eerste bestellingen binnen

Ik ga stuk om de tas met veiligheidstips! :D

Wat een heerlijk topic, leuk dat iedereen wat deelt. Paar uurtjes slaap gehad en al 2 uur voor de wekker wakker, het is ook elk jaar hetzelfde, ongeacht hoe oud je bent haha. Zo naar de Vuuwerkbunker Pijnacker en dan Deutschland en Orthen. Lekker roadtrippen met een maat, chocomel staat al op te warmen. Lekker zo. Iedereen veel plezier vandaag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan