Naarden 16-12-2008 (demo)

moontan

VWC lid
Waar: Naarden
Wanneer: 16 december 2008
Wie: nog niet bekend
Opdrachtgever: Vuurwerk Naarden
Wat: demo consumentenvuurwerk
Locatie:op de parkeerplaats Bastion Nieuw Molen, Naarden Vesting.
Tijdstip: 19.30 uur
Collecties: Dynasty-Full Loaded

webinfo:
http://www.vuurwerknaarden.nl/?cid=1

Laatst bewerkt:
Op dinsdagavond 16 december a.s. vanaf 19.30 uur geven wij weer een Vuurwerkshow op de parkeerplaats Bastion Nieuw Molen, Naarden Vesting. (Ingang Westwalstraat - tegenover de Turfloods)
Wij presenteren dan spectaculaire nieuwe cakes / potten en naaturlijk ons bekende professionele assortiment!
Terplekke kunt u dan ook bestellen. (uitsluitend contante betaling)

dus neem aan dat het 16 december moet zijn?

Hehe ik weet nog goed hoe deze demo vorig jaar verliep :p .. We stonden met z'n alle onder een partytent -die bijna werd opgetild door de wind- te schuilen voor de regen en de demo werd ivm het weer een uur uitgesteld. Als goedmaker voor vorig jaar zal zeker weer aanwezig zijn! Zitten weer prachtige producten tussen als je het mij vraagt :rolleyes: !!

Nog andere mensen aanwezig? :D

Ja, Alex, absoluut van de partij dit jaar. Lekker dichtbij
En zo slecht als het weer vorig jaar was, slechter kan het volgens mij niet.

Haha, wat een ramp was dat vorig jaar he, ongelooflijk, maar toch zijn we blijven staan. :D Of ik dit jaar ga, geen idee, maar lekker dichtbij is het zeker. :)

Als het weer 100% goed is ga ik er wel heen, een herhaling van vorig jaar zit ik niet echt op te wachten :p

Krijg het alweer koud als ik er aan terug denk:p

Ik had vet zin om naar die demo te gaan, blijkt dat ik 19:30 pas naar huis kan die dag! balen! :angry:

hmm (misschien) toch maar afspraak verzetten, want ik wil toch wel érg graag Sniper in het echt zien!

Vorig jaar kon ik ook niet, moest ik werken, ik tref het wel met deze dealer zeg...

-edit: ik twijfel toch wel of ik nou hier zal bestellen, of toch bij Hornsveld. Hornsveld is dan wel 5 minuutjes fietsen, maar deze is toch aanzienlijk goedkoper. tijwels, twijfels...

als het weer een beetje mee zit,dan ga ik ook zeker even kijkje nemen bij deze demo.. er zijn toch zeker een aantal cake's die mijn intresse wekken,ook lijkt het me leuk om een aantal personen weer even te zien.

Zo net terug van de demo. Leuk georganiseerd en van te voren werden er schietlijsten uitgedeeld wat ik wel goed vond.

Vond alleen wat producten tegen vallen zoals de dragsters,
verder was er nog een leuke finale!

filmpjes komen binnenkort online :bye:

Was een prima demo. Jammer dat ik geen bekendjes ben tegengekomen alleen.. En de finale was inderdaad goed te doen:D! Het pronkstuk vond ik toch de Panter, die stak er duidelijk bovenuit:D.. Sniper op de 2e plek.

Ben het er helemaal mee eens. De Sniper nu voor t eerst in t echt gezien en vind t echt een topcake. Had ook veel verwacht van de Dragsters maar die viel mij eerlijk gezegd ook een beetje tegen. Had groeter boekettten en betere uitwerking verwacht.... Verder was het natuurlijk weer leuk om bepaalde potten van de Dynasty collectie te zien zoals bv. de Panter.

Gisteren was ik ook van de partij bij deze demo,

Ondanks dat ik het erg koud had (met name mijn voeten) was het toch de moeite waard.
Voor het eerst een aantal nieuwe producten van Dynasty live gezien dit jaar, Sniper viel wat tegen mbt de grootte van de boeketten, echter de mines maken het goed voor mij, prachtige cake.

verder was Daybreak voor mij een topper, snoeiharde bursts en volle spinners.
Panter was ook weer een fijn weerzien, zeker weer in de collectie!

Wat mij wel op viel, was dat de rechter vuurwerker telkens een paar seconden te laat was met aansteken, terwijl hij toch een lampje op zn hoofd had, niet verschrikkelijk ofzo, maar het viel mij wel op.

Wat mij nog meer op viel was dat bij ik meen Florida de boeketten niet gelijk waren, de linker had een ander 'start boeket' dan de rechter :shocked:, dit ging in de hele cake door, de rechter steeds een ander boeket als de linker. Ik vind dit op zich niet zo erg, een chinees kan zich ook vergissen, maar als blijkt dat het structureel een andere volgorde heeft vind ik het toch vrij slordig, dit is dan niet te gebruiken in een show, als je erg veel waarde hecht aan het synchroon gaan van effecten.

Het commentaar was ook vermakelijk; bijvoorbeeld bij Daytona: "Zo dames en heren,dit waren er in het echt (aantal), maar het leken er wel tachtig honderdduizend".

Voor mij een geslaagde demo.

was een prima demo.. een aantal cake's in actie gezien waar ik ook voor kwam..ik noem sniper,dragsters,panter welke ik miste en die had ik er heel graag tussen gezien is de 19sh multicolor palm cake The Dark Hours.. die had ik erg graag gezien maar helaas deze schoten ze niet.. vooral de finale was leuk in elkaar gezet..
welke cake's mij het meest opvielen
super 4
en 3 stars met Stars over london stars over berlin en stars over moscow..pracht spul

Back
Bovenaan