Naar welk product kijk jij het meest uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet perse een product, maar wel één merk: Magnum
Wel besteld maar nooit kunnen stoken (corona :wink:), dit jaar bijna mijn volledige collectie van dit merk. Zonder andere merk te kort te doen ben ik erg blij met de keus die ik heb gemaakt. Het lijkt er op dat Broekhof het stokje over neemt van de geformeerde A-merken in NL als (hoge)kwaliteitsproducten. Dit gepaard met uitstekende communicatie en acties voor ons als Freaks maakt mij grote blij :)

Ik ben wel heel benieuwd naar de "nieuwe" Rubro Event 4 Seasons nu deze weer verkrijgbaar is, tijdje geleden dat ik deze gehad heb, maar voor dit jaar weer besteld :)

Ik denk toch nog steeds de Whistling Rainbow, maar ook boxen als de Obsessed van Wolff, Break out Box van Wolff, de Event Beast of Burden, de Super Flowers... ik kijk uit naar oudjaarsdag denk ik.

Veel nieuwe producten voor mij dit jaar, dus eigenlijk niet specifiek 1. I.i.g. de Total Display Show 400s, de Magnum P.I. en de Beast of Burden. Gezien het feit dat ik voor die laatste het meest heb betaald, ben ik dan toch ook daar het meest benieuwd naar.

ik kijk zelf er uit naar de Atmosphere, zien er goed uit op de video's en broekhoff heeft altijd mooie willows, verder zoals vorig jaar de bull besteld, ook rabbit kijk ik erg naar uit samen met de Caïro crackling.... Eigenlijk heb ik overal wel zin in hahahah

Niet perse een product, maar wel één merk: Magnum
Wel besteld maar nooit kunnen stoken (corona :wink:), dit jaar bijna mijn volledige collectie van dit merk. Zonder andere merk te kort te doen ben ik erg blij met de keus die ik heb gemaakt. Het lijkt er op dat Broekhof het stokje over neemt van de geformeerde A-merken in NL als (hoge)kwaliteitsproducten. Dit gepaard met uitstekende communicatie en acties voor ons als Freaks maakt mij grote blij :)

Nou, dan ben je aardig zuur als je vooral Magnum hebt in je collectie, daar is echt teringveel van afgekeurd. Hoop dat het mee valt voor je!

Het product waar ik het meest naar uitkijk en tegelijk het meeste vrees is de whistling rainbow. Als opvolger van mijn favoriete cake whicked whistle die niet meer naar nl komt is alle hoop nu op deze gevestigd, maar ergens knaagt het stemmetje kan het wel zonder plastic tubes...nog 9 dagen tot we het weten

Het product waar ik het meest naar uitkijk en tegelijk het meeste vrees is de whistling rainbow. Als opvolger van mijn favoriete cake whicked whistle die niet meer naar nl komt is alle hoop nu op deze gevestigd, maar ergens knaagt het stemmetje kan het wel zonder plastic tubes...nog 9 dagen tot we het weten

Waarom vrees je voor kartonnen tubes?
Juist kartonnen tubes geeft vaak een diepere schrale fluit.
Lijkt mij juist beter.

Ik ben erg benieuwd naar de Maïro Gold. Kost wat, hopelijk heb ik ook wat.
Product video's zien er in ieder geval goed uit, ondanks de forse prijs toch maar meegepikt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan