Janniekske
VWC lid
@pyrofan#1 Prachtig om op een plek te hangen die je vaak passeert! Heerlijk om steeds naar te turen
.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Merk uit de jaren 70, 80? Heb hier nog wat pakjes van. Zijn dat dummy's op de foto hier boven?
Hierbij weer een aantal 'oude' grondbloemen. Wat vond ik dat in mijn jeugd toch fascinerend. Echt geweldig hoe ze al zoemend/brommend over de tegels stuiterden. Destijds hadden we altijd de rode doosjes van Schuurmans en/of de Flower Charms. Wat een tijd! Ook de oranje en groene uit het Ego Tripper pakket mogen er wat mij betreft zeker zijn. De Spinning Salvo en de roze variant zijn dummies, maar zien er natuurlijk geweldig ook qua design. Echte pareltjes.
Bekijk bijlage 59371
Bekijk bijlage 59372
Bekijk bijlage 59374
Bekijk bijlage 59375
Ook weer typish te noemen grondbloem in cat2 . Catq grondbloem heeft toch ook dat aantal nem? Wat is de catch? Anders verpakt of wat. Mooie labelsNice, en gewoon de zware varianten he, Cat 2!
Ook weer typish te noemen grondbloem in cat2 . Catq grondbloem heeft toch ook dat aantal nem? Wat is de catch? Anders verpakt of wat. Mooie labels
Ja die waren echt beter alle grondbloemen waren beter vroegerZijn die Cat 2 grondbloemen van Bkv echt beter? Kwam tot de ontdekking dat ik daar ook nog een doosje van heb. En nog wat andere leuke dingetjes
Bekijk bijlage 59432
Bekijk bijlage 59433
Bekijk bijlage 59434
Bekijk bijlage 59435
En wat grotere.
Bekijk bijlage 59436
Wat Fluitspul.
Bekijk bijlage 59437
En een Bkv Happiness.
Bekijk bijlage 59439
Idd. Want er zijn ook Cat1 grondbloemen met 1,7 gram kruit. wat maakt het dan Cat2 wanneer er maar 1,5 gram in zit?