Naar welk product kijk jij het meest uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op basis van de demofilms én live ervaringen van de afgelopen weken, ben ik wel behoorlijk benieuwd naar een groot aantal producten. Enkele uitschieters zijn daarin voor mij:
- Pyro Papel
- Heaven From Hell
- Rainbow Chry
- Kingstown Hannover
- Tailgate Fan
- Crosette Switch

Daaraantoe voegend wil ik ook graag de Las Fallas van Red Wire en de Special #4 van Katan benoemen. Zeer benieuwd naar de tails van de Las Fallas en de fluit van de Special #4!

Dat zijn beide ook producten waar ik enorm naar uit kijk Djaimy. Wordt genieten met die bakken erbij.

Hummingbird en dierencakes(China Red)
Future Legend (Wolff)
Nova (Evolution)
Giant Soaring Tails (Rubro)
Piranha (Pangu)
Final Colorz (Vuurwerktotaal)
Bad #ss box (Mania)
Mega Mine (Magnum)

Zo kan ik eigenlijk nog wel even door gaan, maar dit zijn toch wel een paar waar ik echt heel erg naar uitkijk.

Pyro + Papel en de Eco Force One..

Pyro + Papel vorig jaar ook gehad, was echt waanzinnig goed.
Ben benieuwd of de Evo Force One de kwaliteit kan tippen.

Kijk ook enorm uit naar het kleine spul van Funke, heb de Geysir Kaliber C, Bengalfeuer Mix, Cuckoo Fountain en de Cracker Fountain besteld. De films zien er stuk voor stuk geweldig uit, dat moet in de straat helemaal geweldig zijn.

Kijk ook enorm uit naar de Phantom van Wolff. Dit stukje vuurwerk ook vaak in Valencia geschoten, ben erg benieuwd naar de kwaliteit van deze dingen.

Ik ben inderdaad ook benieuwd naar het vele klein-spul dat ik dit jaar heb aangeschaft. Heerlijk om tussen het grote geweld even wat kleinvuurwerk af te steken. Ik ben daarbij zeer benieuwd naar de Funke producten, maar ook zeker naar enkele fonteinen zoals de Popcorn en Crackling Crystal. En daarnaast natuurlijk ook heel erg benieuwd naar Geisterblitz in meervoud! :thumbsup:

Eindelijk heb ik de Hannover van Vulcan weten te bemachtigen (op papier dan voorlopig nog) en moet zeggen dat ik daar echt heel erg naar uitkijk, wil hem al best lang hebben.

Dit jaar kijk ik toch wel het meest uit naar de strong celebration. vorig jaar niet gehad nu 2 keer erbij.
Tevens kijk ik ook echt uit naar de ultimate city trip van Magnum. kijken of deze net zo goed zijn als op de film

Bovenstaande reeds besteld maar moet toch nog een pareltje bij!
inmiddels ook de triple X besteld waar ik toch ook echt naar uitkijk

Ik ben erg benieuwd hoe de producten van Bonfireworks en TNT Pyro presteren en dan vooral de Prisma Willow Probox. Hopelijk wordt het stuiteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan