Naar welk product kijk jij het meest uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk toch de Funke blokken en bijvoorbeeld de Geisterblitz. Ben ook wel benieuwd naar de El Gato producten zoals de Sonora.

Ik kijk heel erg uit naar de nieuwe producten van Magnum en de Hardcore Helium van Rubro.. van de tot nu toe bestelde producten kijk ik uit naar de Code Red. Ik heb de Triple X ook al 10x in gedachten af zien gaan in de straat:handsup:

Met name de grotere boxen:
- Pyro & Papel
- Shots of Anarchy
- Mei Tai Tailgate
- Event Gates of Detonation
- Escape from Hell

Heel benieuwd hoe deze bakken mij gaan bevallen ten opzichte van de 100/144sh compounds.

Ook hier met name de grote boxen:

Tournament
Viva Las Fallas
Mei Tai Tailgate

Maar ook bv de Ultimate City Trip en het nodige kleine spul kijk ik erg naar uit. Maar dit lijstje zal er ook nog wel vaak anders uit te komen zien denk ik :frusty:

Funke, paranoid, fire bal. Ygdrassil, tears from heaven, geisterblitz en een karton sonnora��kijken of dit tegen de mooie triplex/fire event blokken op kan!

Triple x , EVO force one , special grande 400, en de vervangers voor de thunderings en rotjes.

Als ik dan toch enkele producten moet noemen: Transbomber, Strong Celebration en de Eventbox 228 van Katan. En eigenlijk ook de Bulldozer en de Immortal Special. En de rest overigens ook, eigenlijk dus naar alles:D

Triple X, Oman, Katan Special Grande, Superstar 216s, Mega Willows, Ghost Blaster, Golden illusion.

Fireball, Triple X, Geisterblitz, Yggdrasil, Perlas multicolour 1 sec, Sonora, Funkeweiden, Pig. Pohh lijstje is eigenlijk nog wel langer.

Dit jaar kijk ik toch wel het meest uit naar de strong celebration. vorig jaar niet gehad nu 2 keer erbij.
Tevens kijk ik ook echt uit naar de ultimate city trip van Magnum. kijken of deze net zo goed zijn als op de film

Qua anticiptatie op een productvideo en mogelijke verkrijgbaarheid: Funke Vivaldi
Qua aangekochte spullen tot nog toe: Argento Sacramentum

Op dit moment het meeste naar de crossette cakes van pyroshow-broekhoff. Al jaren hoop ik op zulke cakes

Eigenlijk naar zoveel joh....maar stiekem toch ook naar de nieuwe producten en met name hoe ze straks presteren in de straat:

- Rainbow Chry
- Flight deck
- Hardcore Helium
- Qonnected Unity
- Black Dandy
- Kingdom
- Tears of angels
- Bella Ciao
- Bombas Blancas
- Crown Blaster
- Ghost Blaster
- Splitting Rainbow