Naar welk product kijk jij het meest uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Noi-Z van Evolution en de Neon Maroon van Mania.
Beide heb ik niet dit jaar, maar voor 2019/2020 staan deze definitief op de lijst. De Noi-Z zelfs 4 maal. Al kijk ik enorm uit naar de straat filmpjes van andere crew-leden.

2019/2020 is toch dit jaar? Ik kijk erg uit naar de Red Maroon... Ik heb bijna nooit nieuwe artikelen... Dus ook ik kijk uit naar straatfilmpjes van alle nieuwe artikelen :wink:

Na vorig naar de Colorful City omgeruild te hebben voor een Brazilian Box, omdat ik meer losse cakes wilde, dit jaar wel de City besteld.

Laat zich raden dat de City het product is waar ik echt naar uitkeek. Zeker nadat de Brazilian best tegenviel

Viel die je tegen ja :shocked:

Ik heb voor het eerst best veel nieuwe producten, maar kijk erg uit naar de Noi-Z en Colorstorm.
Waarschijnlijk bestel ik de neon maroon nog dus die kan hierboven toegevoegd worden.

De Tournament Box van Vuurwerkmania. Op films geweldig, op de afgelopen demo van Vuurwerkmania ook écht heel vet. Benieuwd hoe die presteert in de straat! Verder erg benieuwd naar wat nieuwe producten zoals de Triple Riot en Saluted van Vuurwerktotaal. Maar ook de boxen van Rubro, zoals de Event Gates of Detonation en de Neon Maroon van Vuurwerkmania ben ik zeer geïnteresseerd naar!

Ik ben benieuwd naar alle duitse en poolse merken die nu in NL verkrijgbaar zijn, en in het bijzonder Funke!

Benieuwd naar wat funke gaat brengen
En ik kijk zeker weer uit naar de boxen van Vulcan!! Jezus wat hebben die overtuigd ! Topper de top boxen!!

Zeer benieuwd waar iedereen het meest naar uitkijkt nu alle demo's zijn geweest. Kom maar door.

Misschien best gek, de Event Box 228 van katan.
Had alleen productie filmpje van katan zelf gezien en toen in voor een hele mooie prijs kunnen kopen, toen hier filmpjes pas opgezocht. Ben erg benieuwd of hij mij kan verrassen

De Bushwackers, omdat het een hele dikke bak zou moeten zijn, maar niemand heeft hem op (straat)film.. En de Radical Power wat betreft mn zelf bestelde artikelen.

Verder benieuwd naar hoe een aantal artikelen het gaan doen tijdens de decemberdemo's, en uiteindelijk in de straat. Onder andere de Code Red, Neon Maroon, Special #1, #4 en %5, Screaming Wizard en Decibel wat betreft boxen en cakes. En de 50mm's ben ik gewoon benieuwd naar de prestaties van allemaal. :D

Heb dit jaar ook voor het eerst de Radical Power. Ook heel benieuwd naar, filmpjes zien er heel vet uit.

De Bushwackers, omdat het een hele dikke bak zou moeten zijn, maar niemand heeft hem op (straat)film.. En de Radical Power wat betreft mn zelf bestelde artikelen.

Verder benieuwd naar hoe een aantal artikelen het gaan doen tijdens de decemberdemo's, en uiteindelijk in de straat. Onder andere de Code Red, Neon Maroon, Special #1, #4 en %5, Screaming Wizard en Decibel wat betreft boxen en cakes. En de 50mm's ben ik gewoon benieuwd naar de prestaties van allemaal. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan