the cigarman
VWC lid
Naar de aardappelkroketjes tijdens het kerstdiner op 2de kerstdag.
Of is plaats ik het in de verkeerde topic?
Of is plaats ik het in de verkeerde topic?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De Noi-Z van Evolution en de Neon Maroon van Mania.
Beide heb ik niet dit jaar, maar voor 2019/2020 staan deze definitief op de lijst. De Noi-Z zelfs 4 maal. Al kijk ik enorm uit naar de straat filmpjes van andere crew-leden.
Na vorig naar de Colorful City omgeruild te hebben voor een Brazilian Box, omdat ik meer losse cakes wilde, dit jaar wel de City besteld.
Laat zich raden dat de City het product is waar ik echt naar uitkeek. Zeker nadat de Brazilian best tegenviel
2019/2020 is toch dit jaar? Ik kijk erg uit naar de Red Maroon... Ik heb bijna nooit nieuwe artikelen... Dus ook ik kijk uit naar straatfilmpjes van alle nieuwe artikelen![]()
Oman
Serenity
Garden Party 1/Spinners 2 Colors
In die volgorde
... Ik kijk erg uit naar de Red Maroon...
De Bushwackers, omdat het een hele dikke bak zou moeten zijn, maar niemand heeft hem op (straat)film.. En de Radical Power wat betreft mn zelf bestelde artikelen.
Verder benieuwd naar hoe een aantal artikelen het gaan doen tijdens de decemberdemo's, en uiteindelijk in de straat. Onder andere de Code Red, Neon Maroon, Special #1, #4 en %5, Screaming Wizard en Decibel wat betreft boxen en cakes. En de 50mm's ben ik gewoon benieuwd naar de prestaties van allemaal.![]()