Naar welk product kijk jij het meest uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik lees vaak die mega star 6 , heb deze zelf niet ... is het echt zon must have ? Twijfel nog tussen of de big momma ( grootste wow factor in de buurt al 3 jaar lang ) of toch nog 6/9 mooie flinke cakes .
Vorig jaar ook de fairy tail ass geschoten en ja die was mooi maar door het tempo haakte veel mensen af

Ik lees vaak die mega star 6 , heb deze zelf niet ... is het echt zon must have ? Twijfel nog tussen of de big momma ( grootste wow factor in de buurt al 3 jaar lang ) of toch nog 6/9 mooie flinke cakes .
Vorig jaar ook de fairy tail ass geschoten en ja die was mooi maar door het tempo haakte veel mensen af

Als je hem al drie jaar hebt dan wordt het tijd voor iets anders toch ;-)
Mega 6 star heeft als voordeel dat hij scherp geprijsd is en op de demo echt wel hard was. Nu was dat denk ik een sample, maar vanwege de prijs en die beelden ben ik ook erg benieuwd.
Ik heb deze dus ook op mijn lijst staan van waar ik erg benieuwd naar ben. Samen met de serenity....
greetzzz

Ik koop elk jaar één grote doos en daarnaast nog een pakket of pijlenpakket. Dit jaar heb ik gekozen voor de Brasilian Box als pakket en de Garden Party 2 als doos. Ik kijk naar beiden het meeste uit. Normaal heb ik een soort van luxe draagtaspakket naast de doos maar dit jaar heb ik gekozen voor wat grote vuurwerk om een minder jaar even goed af te sluiten.

De Red Widow waaier cake met die ghost effecten gooit echt wel hoge ogen bij mij, kan niet wachten om 'm in het echt te zien! En die Mamma Mia single shots lijken me ook echt uniek en vet!

ben Toch wel heel erg benieuwd naar de Professional firebase vam Cafferata dit jaar voor mooie prijsje kunnen kopen..

Ben ook benieuwd naar de Mega 6 star Mania en naar de Six Best Possible ( 2017 Versie )

zena SHELL KIT vs evo ECCENTRIC SHOTS erg benieuwd welke van deze zelfde producten het meest overtuigd

Ik ga dit jaar mijn 6 jaar oude fire flower ontbranden. Het is de hoogste tijd om afscheid te nemen. Wij gaan elkaar uitwaaieren.

Ik ben zeer benieuwd hoe de valencia en de thunderstorm van eurostar in het echt presteren.
vooral de thunderstorm is een risico wat ik heb genomen want het filmpje wat in china was gemaakt kan nooit het product zijn zoals die hier op de markt komt. Als dat wel zo is dan heb ik een hele dikke salutebak!

6 star assortiment van mania. Mede ook omdat er geen demo filmpjes van zijn. Verassing dus.
En de tournament box ben ik ook zeer benieuwd naar.

Ik ben zeer benieuwd hoe de valencia en de thunderstorm van eurostar in het echt presteren.
vooral de thunderstorm is een risico wat ik heb genomen want het filmpje wat in china was gemaakt kan nooit het product zijn zoals die hier op de markt komt. Als dat wel zo is dan heb ik een hele dikke salutebak!

Die thunderstorm gaat zo echt niet zijn, langzamer;)
Kijk zelf uit naar skyline on fire en evo bomber

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan