Ik erger me de tyfus

Sirens

VWC lid
Goedemorgen medefreaks.

Ik erger me de tyfus aan al het negatieve vuurwerk nieuws op dit forum

Vuurwerk ligt de komende 2 maanden zwaarder onder vuur dan een kettingroker die voor de klas staat. Daarnaast geeft de media jan en alleman een podium en mag iedereen op fb tw etc maar even vinden wat de rest van nederland moet doen of laten.

Ik ben het een beetje zat om al dit 'fake news' op de site te zien.

Het liefst zou ik zien dat we geen fake news meer plaatsen en alleen de positieve nieuwsberichten.

Wat vinden jullie daarvan?

Helemaal mee eens! Heb het vorig jaar al aangegeven. Ik kom hier voor mijn plezier en niet om alleen maar negativiteit over vuurwerk te lezen. Ik hoop echt dat er nu wat mee gedaan wordt. Laten we hier aub gewoon de leuke kanten van vuurwerk bespreken!

Goedemorgen medefreaks.

Ik erger me de tyfus aan al het negatieve vuurwerk nieuws op dit forum

Vuurwerk ligt de komende 2 maanden zwaarder onder vuur dan een kettingroker die voor de klas staat. Daarnaast geeft de media jan en alleman een podium en mag iedereen op fb tw etc maar even vinden wat de rest van nederland moet doen of laten.

Ik ben het een beetje zat om al dit 'fake news' op de site te zien.

Het liefst zou ik zien dat we geen fake news meer plaatsen en alleen de positieve nieuwsberichten.

Wat vinden jullie daarvan?

Ben niet anders gewend de laatste jaren, gaat alleen maar meer worden, straks komt meneer oogarts in aktie, dan komt GL Arno Bonte nog een keer om de hoek kijken met zijn meldingssite, dan komen BOM berichten in de krant te staan, dan komen de inbeslagberichten van de politie in de krant... alles wordt breed uitgemeten. Wen er maar aan het is niet anders, er is een hardnekkige groep bezig om O&N viering met vuurwerk de nek om te draaien..... kerstboom is ook nog aan de beurt, oliebollen gaan er ook nog aan geloven en voor je het weet is de december maand een maand als vele andere maanden.

Ik snap je frustraties, ik erger mij er ook aan. Alleen is het negen van de tien keer geen fake nieuws, maar nieuws wat absoluut via nieuwssites en politie naar buiten worden gebracht.
Het niet hier gaan plaatsten is onze kop in het zand steken. Nu kunnen wij iig reageren en onze bevindingen uitten. En geloof mij, ook onze reacties zijn via google terug te vinden en leesbaar voor iedereen. En dit laatste is interessant, dus blijf gewoon je mening geven.

Laatst bewerkt:
Ben het er wel mee eens, ik wordt er ook gek van, niks anders dan gezeur en gehuil. Anderzijds heeft het wel met vuurwerk te maken en is het wel belangrijk om te weten wat er speelt. Ik zelf lees niet dagelijks de krant en dan is het wel makkelijk om via het forum op de hoogte te zijn.

Och ja tja, je hoeft het niet te lezen. Dat is wat ik zelf vaak doe (niet lezen). Wellicht kan er een symbooltje aan deze berichten toegevoegd worden zodat je het eerste woord niet eens hoeft te lezen.

Sorry ik leef graag in de realiteit en de nieuwsberichten (negatief of niet) zijn toch de werkelijkheid op het moment. Hoe erg dat ook is:yes:

Veel berichten zijn helaas onwetendheid, want nog steeds krijgt legaal vuurwerk overal de schuld van. Maargoed, de media heeft meer invloed dan je denkt. Dus deze berichten zullen wel vaker voorbij gaan komen.

Ik erger me ook absoluut aan de negatieve berichten, maar niet op het forum. Ik denk dat het belangrijk is dat deze punten hier worden besproken, daar is het (ook) een forum voor. Ik lees niet alles meer, maar denk dat het belangrijk is om onze kop niet in het zand te steken en goed te filteren wat er wel en niet waar is.

Het zou mooi zijn als de nieuws berichten niet in de feed omhoog komen. Dus niet onder het kopje "nieuwe berichten".
Ze zijn dan evengoed te vinden voor de mensen die daar behoefte aan hebben. Ik heb er ook geen behoefte aan om ze te lezen. Het verpest mijn humeur en het is toch elk jaar hetzelfde liedje.

Het levert geld op om haat/verdeeldheid te creëren, immers hoe meer negatief nieuws, hoe meer bezoekers, daarom publiceren alle derderangse media anno 2018 zoveel "fake news". T levert geld op, en das t enigste wat media anno 2018 nog boeien. Niet de waarheid, niet kwaliteit, niet echte journalistiek, maar GELD!

Het forum daarentegen kan hier niks tegen doen, als in, hier worden alleen berichten gepost die door media na buiten komen. Het is aan de bezoeker de taak deze berichten gewoon te negeren, niet aan het forum om te stoppen met publiceren. Dus het is aan jouw gewoon de berichten proberen te negeren!

Wij met z'n allen kunnen wel zorgen dat het minder word, door actie te gaan voeren! (IPv altijd maar n grote bek te hebben ONLINE, moeten we ook eens OFFLINE in actie komen!). Want dat tuig zorgt voor de problematiek die de haat veroorzaakt en door, media, positief nieuws aan te leveren, ze ermee dood te spammen alsware en ze in te laten zien dat positief nieuws ook geld oplevert.

Het is gewoon niet anders op dit moment.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wij hebben er juist voor gekozen om alle nieuwsberichten die betrekking hebben op vuurwerk te plaatsen. Puur om het feit dat wij geen censuur toepassen op nieuws. Wel zullen wij discussies beëindigen als dit de sfeer verziekt.
En zoals ook reeds gezegd. Je hoeft de berichten niet te lezen he?

Ik erger me er ook aan maar begrijp dat dit lastig te filteren is voor het vuurwerkcrew team.

Is het een optie om de nieuweberichten apart weer te geven bij ‘nieuwe berichten’?
Of een optie om dit in je profiel aan of uit te vinken?

Ik ben geen IT man, dus geen idee of zoiets te realiseen valt, doe er mee wat je wilt.

Ik erger me er ook aan maar begrijp dat dit lastig te filteren is voor het vuurwerkcrew team.

Is het een optie om de nieuweberichten apart weer te geven bij ‘nieuwe berichten’?
Of een optie om dit in je profiel aan of uit te vinken?

Ik ben geen IT man, dus geen idee of zoiets te realiseen valt, doe er mee wat je wilt.

Mannen echtwaar... ten eerste met een beetje verstand haal je het uit de titel, althans mij lukt het en ik ben niet de slimste. Mocht je dit onderscheidende vermogen niet hebben, dan is de laatste kolom aan de rechterkant doorslaggevend. Staat hier: Vuurwerk in de media dan open je het niet.

Ik snap dat sommige mensen het niet willen lezen maar overdrijven is ook een kunst.

Back
Bovenaan