Naar welk product kijk jij het meest uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sowieso de WTF box! Word of helemaal ruk of de verrasing van het jaar.
Verder uiteraard de transbomber, de 6 star assorted en de evobomber, luypaers pijlen en de Skyline on fire

Heb dit jaar veel producten voor het eerst dus ben benieuwd naar veel producten. Als ik moet kiezen, Golden illusion. Daarnaast heb ik standaard de daisy beam erbij, helaas is die vanaf volgend jaar niet of nauwelijks meer te krijgen.

Ik heb 20x de Red Dawn besteld, vooral vanwege de ervaring van voor dat ie eruit ging, dus ik hoop zo erg dat ze weer net zo presteren als toen. Had voor dit jaar een singleshot project gepland, die electisch geschoten zou worden, maar een gedeelte van de benodigde onderdelen zal niet op tijd binnen zijn, dus dat bewaren we dan tot volgend jaar. Echter is los schieten ook erg leuk.

Nogmaals heel erg benieuwd naar dat product. Tevens ook benieuwd naar de terugkeer van de Sky Hunter, o de nieuwe product video viel die erg tegen, maar ik heb stiekem de hoop dat de productie een stuk dichter bij het origineel ligt.

Dat is lastig kiezen want het zijn er zoveel waar ik naar uit kijk maar per categorie.

Boxen: 2x snowstorm tegelijk
Single shots: 36x The Junk
Cakes: Titanium Peony & The Gunner/Bora Bora

Denk ik......:confused:

Leuk topic. Ik kan niet wachten om de Zena Cakebox, Snowstorm en weer de Transbomber te schieten.

Losse cakes toch wel de Polaris van EVO, Brasillian Box en Mega 6.

Pijlen: Erg benieuwd naar de Rocket Boom.

Singleshots: Eccentric Shots.

Merk al tijdens het typen van dit bericht dat ik eigenlijk niet kan wachten om alles de lucht in te jassen.:handsup:

Boxen EVO- Bomber, Corolla, Limited 1 en Mega Willows
Pangu- GP1 en SB1 en van Rubro 2x Event Zero
Cakes en single shots- Eccentric shots en Brasilian box en Fairytail ook nog over van vorig jaar dus dat word echt nog een spektakel dacht ik zo

Vooral de Brasilian Box staat erg hoog op het lijstje, maar ook de Yellow River 2014 en Red Ghost staan hoog d
Op de lijst!

Ben eigenlijk benieuwd naar alle nieuwe producten, ook die ik niet in de collectie heb. Altijd mooi om te zien of ik komend jaar iets móet hebben :p
Van wat ik wel heb ben ik benieuwd naar mn 50mm singleshots, de Junk en de Eccentric shots. Hoop dat ze net zo tof zijn als dat ik ze verwacht!!

Best een lastige vraag, met een antwoord dat nog lastiger is:)

Is het gek als ik zeg de grote cracklingballs? Lolz, nog nooit gehad maar dingen zien er echt super uit op video. Uiteraard benieuwd naar alle boxen die ik voor de 1e keer schiet, maar op 1 of andere manier kijk ik meer uit naar de kleine dingen. Dus crackling ball, de aba singleshots en dergelijke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan