Naar welk product kijk jij het meest uit ?

Oei lastige vraag. Heb zelf altijd kleine collecties gehad en dit jaar 4x zo groot, dus heb veel producten aangeschaft die ik nog nooit gehad heb.

Maar als ik dan toch moet kiezen kijk ik denk ik het meeste uit naar de Blitz Bomber.

Er is niet persee een bepaald product waar ik speciaal naar uit kijk, in alles zin zoals hier boven benoemd wordt. Alleen kijk ik wel extra uit naar producten die in meervoud worden geschoten.

ah ik vind samen met een andere liefhebber vieren echt heel tof.

Ik zit hier helemaal vast geroest aan de familie en vrienden. Die weten niet wat ze moeten met oud en nieuw als ik er niet ben.

Vind het altijd nog jammer dat ik net bij de crew kwam toen overdag stoken verboden werd. Dan kon je mooi sochtends met de crew en savonds met de familie.

Ik zit hier helemaal vast geroest aan de familie en vrienden. Die weten niet wat ze moeten met oud en nieuw als ik er niet ben.

Vind het altijd nog jammer dat ik net bij de crew kwam toen overdag stoken verboden werd. Dan kon je mooi sochtends met de crew en savonds met de familie.
Was t mooie van 2021-22. Was de hele dag een beetje met cat 1 aan t kloten op straat met de kinderen.

Back
Bovenaan