Fryskepyro
VWC lid
Alles wat ik heb besteld kijk ik naar uit altijd lastig om te kiezen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maar daar kun je nog mooi verandering in brengenDe Spectacle Show 320 maar heb 'm helaas nog niet in m'n collectie![]()

Gaan jullie dit keer 144x transbomber schieten?Er is niet persee een bepaald product waar ik speciaal naar uit kijk, in alles zin zoals hier boven benoemd wordt. Alleen kijk ik wel extra uit naar producten die in meervoud worden geschoten.
Gaan jullie dit keer 144x transbomber schieten?
ah ik vind samen met een andere liefhebber vieren echt heel tof.Nog nooit met een ander crewlid samen oud en nieuw gevierd helaas. Dus ik kan er niet over mee praten haha.
ah ik vind samen met een andere liefhebber vieren echt heel tof.
Was t mooie van 2021-22. Was de hele dag een beetje met cat 1 aan t kloten op straat met de kinderen.Ik zit hier helemaal vast geroest aan de familie en vrienden. Die weten niet wat ze moeten met oud en nieuw als ik er niet ben.
Vind het altijd nog jammer dat ik net bij de crew kwam toen overdag stoken verboden werd. Dan kon je mooi sochtends met de crew en savonds met de familie.