Naar welk product kijk jij het meest uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn er een paar:
- Teremoto 1s
- Pyrogenie - Red Bees
- Pyroland - BKS7

Dit zijn allemaal van die hebbedingetjes. Kijk daarnaast echt uit naar Immortal Gold, Magnum 200 assorted en Peking Opera 1

Ik kijk weer verschrikkelijk uit naar de cairo crackling, en de animal serie van cr… afgelopen jaar ook de atmosphere geschoten, wellicht dat die er dit jaar weer bij komt

Ik kijk enorm uit om een kartonnentje Caïro Cracklings te gelijk de lucht in te jagen.

De Coconut Bounty staat hoog op de lijst, evenals de Colour Hypnose, maar ook weer de Caïro's met veel tegelijk, de Iro Kin Beauty en nog veel meer eigenlijk..

Crackle King, veel positiefs over gelezen.
Break out al eerder gehad, superburst!
Immortal gold voor het eerst in de collectie. Color hypnose lijkt me ook supergaaf, maar deze heb ik nog niet in bestelling. Kijken hoelang ik het volhoud.

Vaak zijn de kleine producten bij mij juist een verrassing. De Encore van Katan was er een paar jaar geleden bijvoorbeeld zo een. Die klapte de monster ride er lachend uit.

Vorig jaar nog een Zombie Zone en een beyonder op de kop weten te tikken en die afgestoken, stukje nostalgie. En zo elk jaar wel op zoek naar een paar pareltjes.

De grote dozen zijn natuurlijk voor het langdurige geweld te gek, maar de kleine cakes geven me soms echt dikke old-skool vibes.

Fire festival, ben erg benieuwd en voor het eerst dat ik dit type vuurwerk heb.
We kunnen de hand schudden! Door het forum ben ik me meer gaan openstellen naar 'nieuwe' invalshoeken van de mooiste hobby die er bestaat. Heb ook de Argento Crossette cakes gekocht wat ik normaal gesproken nooit deed en dus een Fire festival. Gezien de kennis die hier overal wordt gedeeld en rond gestrooid moet het wel goed komen!

We kunnen de hand schudden! Door het forum ben ik me meer gaan openstellen naar 'nieuwe' invalshoeken van de mooiste hobby die er bestaat. Heb ook de Argento Crossette cakes gekocht wat ik normaal gesproken nooit deed en dus een Fire festival. Gezien de kennis die hier overal wordt gedeeld en rond gestrooid moet het wel goed komen!
Ja, vorig jaar ook voor het eerst crosette gehad en dat vond ik echt geweldig!

Heb hetzelfde door het forum veel beter idee gekregen van de verscheidenheid aan vuurwerk en wat "goed" is en wat "minder" is.

Zelf kijk ik op het moment denk ik het meeste uit naar de gbv melkbus. Ben heel benieuwd of ze dit keer (wel) hun beloftes (i.e. productfilmpjes) nakomen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan