Mythology Display Box [Uitloop 2023]

Ook die enkele pauze is jammer. Het begin vind ik nog vrij sierlijk. Daarna mist hij wat pit. Een finale salvo met ander effect had niet misstaan.

Verkeerd om geschoten sws bij rommetje maar 1e cake blijft van geweld weinig over, laat staan strakke timing. Oha niet heel slecht, pauzes zijn wel killing, maar de topper van het krekelfilmpje is het absoluut niet,vooral door missen strakke tempo en bak crackling in de finalecake

Deze productieversie valt wel heel erg tegen vergeleken bij de eerder voorgeschotelde beelden. Naast de boeketgrootte en de pauzes komt ook het effect van de hele rij tegelijk niet goed uit de verf. Hij loopt in het geheel gewoon niet lekker door. Nee, heeft helaas geen plekje op de lijst van aankomend jaar terwijl het me echt een megabak leek.

Buurman was zo lief om hem te filmen, dus vanuit hier als nog de beelden.

Zoals Micks al zegt komt het effect van 2 rijen tegelijk niet zo goed uit de verf. Maar voor de prijs van 100 euro is het niet per definitie een nare box.

De eerste is via de hoofdlont aangestoken maar dat bleek dus de finale te zijn, maandagochtend Chinees denk ik, op 27:14 gaat de tweede nu was de hoofdlont wel cake 1
Vind hem zelf tegenvallen ook de vertragingen zijn bizar lang en de boeketten zijn niet bijzonder groot.
https://youtu.be/LWPZTyyv5Vw

Viel zeker tegen. Burst was echt matig. Te bedenken dat deze voor 180 te koop stond in december en er vast ook mensen zijn die dit er voor hebben betaald.

Ik vond deze erg meevallen. Misschien omdat ik m'n verwachtingen al ver naar beneden had bijgesteld. Burst was inderdaad niet geweldig en effecten verschilde wat qua grootte maar overal geen slechte box.
Wij hebben +-90 euro betaald, dat is wel een beetje de max.

Extreme zensation en Capo box legt hij het bijv. Wel tegen af.

Ik film altijd met mijn telefoon, maar kijk niet naar het scherm tijdens het filmen maar naar het vuurwerk zelf. Kzit er soms dus wel eens een stukje naast, zoals een deel bij deze ;)

Deze had toch het vetste lanceringsgeluid, lekker dof.
De kleuren waren ook erg mooi. Zonder de pauzes en net wat meer burst in de lucht heb je echt een mooi product.

Back
Bovenaan