Mystic Land

Artikelnummer: PrV 81003
Artikelnaam: Mystic Land
Bruto Gewicht: 5250 gram
Netto Kruitgewicht: 497
Aantal Schoten: 36 schots
Effectomschrijving: red tail silver strobe willow & red, blue, silver willow & red strobe, green strobe willow & purple yellow, magical ball, coco red dahlia, green tail, purple, yellow, red dahlia.
Tijdsduur: 50 sec
Stijghoogte: 35 meter
Richtprijs: €39,95 (2018)

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

mystic-land-2016_LRG-1.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk tempo, Mooie kleur Blauw/paar en de rode blinkers vind ik erg mooi. Alleen het einde vind ik wat minder(daarmee bedoel ik niet de finale daarvoor).

Yes Yes!! Wat een cake zeg!
Naar dit soort cakes was ik op zoek, ontzettend mooie heldere maar vooral vernieuwende kleuren!
Waar zit de dealer?! :wink:

wat een kleuren man, wat een blinkers, goh man ik weet niet wat ik zie, geweldig gewoon; dit is een cake die bij mij enorm hoog scoort!!!

Hoeveel kostte deze kostelijke cake vorig jaar.
Voor 50 euro of minder vind ik dit echt een regelrechte aanrader!
Nu nog een dealer vinden...

wat? 39.95 voor deze cake?
damn....staat meteen op mijn lijstje voor dit jaar...wat een heerlijke kleuren zeg!
nu eens kijken of er een verkooppunt is bij mij in de buurt... :D

Ja ik gaf al eerder aan dat ik hem mooi vond, en hij is echt mooi.
Met name het moordende tempo in deze cake en de fraaie afwisseling in de kleuren en effecten maakt hem zo spectaculair.
Ik had vorig jaar de hele Pronk collectie, maar persoonlijk vond ik deze de mooiste.

Dit is wel zeer spijtig. Dit is het soort vuurwerk waar wij als consument op wachten. Mooi en betaalbaar. Leuke afwisseling van effecten en heldere kleuren.

Pronk Mystic Land filmed by nielseriks1979
Straatfilm jaarwisseling 2009-2010

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind dat Pronk zeer goede artikelen op de markt heeft en buiten dat nog met een zeer behoorlijke prijs. Deze cake is inderdaad wel een van mijn favorieten. Hopelijk gaan ze volgend jaar hun verkooppunten wat uitbreiden zodat er meerdere kunnen gaan genieten van deze mooie produkten.

Ook zeker een van mijn favorieten van Pronk, misschien wel de mooiste!
Super kleuren, goede burst en de effecten perfect uitgewerkt.

Back
Bovenaan