Muziek

Jaren 90 he, beste tijd van muziek stijlen in mijn ogen:)

90's en early '00 mag ook nog wel, maar daarna is het allemaal weer minder geworden in nagenoeg alle genres.. En de laatste jaren is alleen maar crap...
Maarja, ooit komt er weer een opleving met alleen maar goede muziek!

Trouwens wel leuk dat ik, als rock/metal liefhebber, gewoon jouw lijstje Dance nummers allemaal ken uit mijn jeugd :)

90's en early '00 mag ook nog wel, maar daarna is het allemaal weer minder geworden in nagenoeg alle genres.. En de laatste jaren is alleen maar crap...
Maarja, ooit komt er weer een opleving met alleen maar goede muziek!

Trouwens wel leuk dat ik, als rock/metal liefhebber, gewoon jouw lijstje Dance nummers allemaal ken uit mijn jeugd :)

Nog even een dance klassieker dan maar ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar jou metal toppers:wink:

Wow, childhood momories! Echt bizar.

Mijn toppers kwa huidige metal enzo is toch van > 2000, op enkele nummers van Iron Maiden, AC/DC enzo na. Maar ben ook pas echt metal gaan luisteren na 2005, dus ja.. Daarvoor toch meer Dance enzo (vandaar dat ik ook best veel 90's Dance ken).

Mijn echte toppers staan al eerder in dit topic;
Linkin Park - In the end
Metallica - Nothing Else Matters
Bullet for my valentine - Forever and always (zie hieronder)
Disturbed - Down with the sickness

en nog wel meer.
Allemaal nieuwer dan 2000/2005 eigenlijk. Maarja...

Wie kan zich deze tijd nog herinneren? Werd door laatste post van David Bowie nummer getriggerd, die speelde ook mee in deze film.

Wat een film toen als kind...
Hoop dat deze film nooit vergeten wordt in de opvoeding van onze kids....!

En een prachtig nummer van Limahl!

Ja ik hoorde hem toevallig van de week voorbij komen. Blijft een lekkere gouwe ouwe.
Net zoals deze 2 ouwe knallers van de prodigy zelfde muziek stijl

Back
Bovenaan