Muziek

Ben toch meer van de muziek uit je laatste post Kamikaze :)
Dat idee had ik al :)

Deze Super Crazy Turbo Tophit dan ook wel Lars? Leuk nummertje van Volbeat :)

Érg mooi nummer, mooie feeling, maar voor mijn gebruikelijk weer ergens net te zacht. Maar hij past wel mooi in mijn lijstje met nummers als Nothing Else Matters (Metallica, zie post boven jou) en veel nummers van Nickelback. Mijn wat rustigere playlist dus :)

Hier ligt meer mijn voorkeur van Volbeat;

A Warrior's Call

Guitars, Gangsters and Caddilac Blood

Om eerlijk te zijn ben ik de laatste jaren niet onder de indruk geweest van Dj Paul. Dit nummer vind ik dan wel iets hebben. Duistere sound, duistere lyrics, geen blije melodie en wel dik beuken.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Om eerlijk te zijn ben ik de laatste jaren niet onder de indruk geweest van Dj Paul. Dit nummer vind ik dan wel iets hebben. Duistere sound, duistere lyrics, geen blije melodie en wel dik beuken.

Gaan we dan toch eindelijk weer de goede kant op met paul...:shocked:

Niet slecht, maar persoonlijk mag het nog een tikkeltje 'harder' van mij :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

DJ producerrrrrr :devil:

Vooral sneller is het! Lekker Apollo The Dj Producer,:) Die man is vol passie,ademt muziek. Voor mij iemand met de x factor.

Een van mijn top 3 nummers :) Als deze live komt op ozora ga ik helemaal los :D

Luisterde vroeger savonds laat ook naar dit soort nummers op de radio.
Heerlijk, constant tempo.

Zag tijdje terug deze man, ik zou dit zo graag willen hebben en beheersen.
Respect, wat je hier allemaal mee zou kunnen doen:)

Leuk gedaan hoor, ik ga zo even de rest van hem checken maar het is niet echt mijn smaak.

Waar ik achter ben gekomen is dat ik een hekel heb aan een beat die onderbroken word door een tussenstukje dat veranderd of een mc.
Ik was laatst op kings op hardstyle , en daar kwam ik erachter dat ik me kapot ergerde aan die mc. Hij bleef maar door praten tussen de goede beats en juist op het einde waar darkraver goede hardcore ging draaien werd dat ook gedaan. En de muziek zelf vind ik niet meer zo leuk. Sfeertje ook niet echt.

Er is een filmpje van een man die dit live doet met drumm n base. Die zal ik ff opzoeken.

Super Martijn en Eric! Ga de DVD van Shpongle vanavond kijken,zie hem op youtube staan. Wel vet die steeldrum in dat filmpje. Qua smaak liggen we aardig op 1 lijn,volgens mij. Ben zowel van het bekende spul,als van de minder toegankelijke experimentele muziek. Qua dance bedoel ik dan,want dat is een zeer breed begrip,:) Wat lijkt het mij gaaf om OZORA is mee te maken! Totale spirituele vrijheid,dansen ter ere van het leven. Stukje paradijs,:)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan