Muziek

Dus jij staat straks de hele oudjaarsavond met een aansteker in de lucht Ruben?

Waar ik hyper van word, is een early rave klapper die je vrijwel nooit meer hoort:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier nog wat leuke nummers....dit zal voor de meeste onbekend zijn.

Roger Waters (ex zanger van Pink Floyd)
Roger waters - Amused to Death
movie

Wat mij betreft het beste nummer wat RW ooit geschreven heeft.
Doctor. doctor, what is wrong with me....

Deze is werkelijk meesterlijk en bezorgd mij een kippenvel gevoel.
Wat een kunstenaar is deze Nederlandse man Ben Middeldorp speelt dit op een orgel ik geloof in een kerk te Tiel. En geloof me als je dit kan ben je een echte meester!!! bij 33 seconde begint het feest.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

hier iets beter geluidskwaliteit.
+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Dat is zeker een meesterwerk Pyroboy26. Ongekend zoiets. Daar zou ik graag een bezoekje aan de kerk voor willen brengen haha.

+ YouTube Video

Voor degene die het verhaal achter dit lied niet kennen... Rene Klijn had aids en overleed een paar maanden nadat hij dit lied heeft gezongen met Paul de Leeuw. Het filmpje hierboven is van Paul de Leeuw in Symfonica in Rosso 2007, waar Paul een eer bewijst aan Rene Klijn. Ik ben persoonlijk niet zo van dit soort muziek, maar elke keer als ik dit luister geeft het mij keer op keer weer kippenvel!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan