Must have producten cat.1

Mooie lijst!

Waar kopen we onderstaande producten in ergens in regio Zuid-Holland of Utrecht?

Silbertürme / Silver Fountains
Geysir Kaliber A
Funke - Kugelblitz A
Silber Fontänen

Ik vind dit ook wel echt een must have product.

De Crackling ground flowers van Wolff. Deze zijn nog te koop bij de intratuinen. Die dingen hebben een supergoede spin en geven een flinke harde crackling wolk. Ik had er zelfs een paar die zo snel draaiden dat ze gewoon via een rand van de stoeptegel de lucht in vlogen :D.
De tollen zijn ook erg mooi en strak afgewerkt. Bijna zonde om ze af te steken :p.

crackling_ground_flowers_01.jpg

crackling_ground_flowers_02.jpg

crackling_ground_flowers_05.jpg

crackling_ground_flowers_06.jpg

Kan iemand mij meer vertellen over dit?
Of dit leuke fonteintjes zijn in het cat.1 assortiment
En wat de prijzen zijn.

E61B10AA-A2B3-4E7F-8F02-152983A57D4A.jpg
6F31FA2A-CD77-4944-AD31-A98FEA821B2A.jpg
E6A5BF71-0635-4278-B4DB-C4DAF711ECFA.jpg

En wat de prijzen zijn.

Deze heb ik thuis liggen, al heel wat jaren. Volgens mij zijn die nergens meer verkrijgbaar en worden ze ook niet meer gemaakt. Toen ik ze bemachtigde (1 volle doos) heb ik echt maar weinig voor hoeven neerleggen. Volgens mij was dat ergens rond 2007 meen ik. 1 (klein) doosje van 10 stuks was ongeveer winkelprijs €0,99

Opzich zijn ze wel grappig, stelt weinig voor in vergelijking met hedendaags cat 1 spul.

Vond deze toch wel zeer gaaf. Lekkere tijdsduur.
Als je toch CAT 1 gaat shoppen is dit wat mij betreft een must-have!

En wat de prijzen zijn.

Bekijk bijlage 58199
Bekijk bijlage 58200
Bekijk bijlage 58201
Waar heb je die vandaan weten te toveren? Dat waren DE categorie 1 fonteintjes van vroegah. Jaar of 5/6 terug voor het laatst gezien. Kon je destijds via Marktplaats kopen of andere online webshops. Heel lang niet meer gezien! Doen het prima, waar heb je ze vandaan?

Waar heb je die vandaan weten te toveren? Dat waren DE categorie 1 fonteintjes van vroegah. Jaar of 5/6 terug voor het laatst gezien. Kon je destijds via Marktplaats kopen of andere online webshops. Heel lang niet meer gezien! Doen het prima, waar heb je ze vandaan?

Wij hebben een cat1. Verkooppunt.
We werden benaderd of we een hele partij over wilden nemen.
4000 doosjes van 10 fonteintjes.:shocked:
Maar kende ze niet vandaar mijn vraag.

Weet niet of er hier liefhebbers er blij gemaakt kunnen worden??
€120 per omdoos. In een omdoos zitten 400 pakjes van 10 fonteintjes.
Bij interesse graag pb.

Sowieso veel te duur.

Die partij moet inmiddels zowat uitmekaar vallen van ellende. Zit er wel ce keur op anders zijn ze nog zwaar illegaal ook.

Sowieso veel te duur.

Die partij moet inmiddels zowat uitmekaar vallen van ellende. Zit er wel ce keur op anders zijn ze nog zwaar illegaal ook.

Dat is wel een goeie over dat CE merk. Niet bij stil gestaan.
Als het droog heeft gestaan ben ik niet zo bang dat het uit elkaar valt hahah

Back
Bovenaan