Multi Color Madness - Yakuza [Nieuw 2025]

jopoh

VWC lid
Artikelnummer: 04852
Artikelnaam: Multi Color Madness
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1723 + 1791 gram
Aantal Schoten: 172 schoten
Effectomschrijving: Ein Wirbelsturm der Farben! 172 Schuss pure Pracht! Blaue Ti-Willows, goldene Palmen und fantastische Glitzereffekte sorgen für eine beeindruckende Show. Ein rasantes Tempo und fantastische Farben verbinden sich zu einem unvergesslichen Finale. Einfach unheimlich, so schön!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud:
Tijdsduur: 80 sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

04852.png

Wij danken Lesli voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Pooohh ik kan hier toch wel blij van worden!

Alleen 299,- zie ik hem staan. Goedkoper elders?

Dit is wel een prachtige bak, aardig aan de prijs, maar het is dan ook een dubbele compound.

Vind em schitterend, mits ie echt zo presteert. Maar zou m.i. dan alsnog max 225€ mogen kosten...

Wat een prachtig stuk vuurwerk is dit, echter geef ik geen 300 euro uit voor een compound.

Dit is toch echt wel een mooie bak, met mooi effecten en combinaties van effecten en kleuren met prima shape wisselingen en een prima tempo. Ja, hij is prijzig en of je het het voor over hebt is persoonlijk maar ik geef hier liever 300 aan uit dan aan een paar dertien in een dozijn producten.

Dit is toch echt wel een mooie bak, met mooi effecten en combinaties van effecten en kleuren met prima shape wisselingen en een prima tempo. Ja, hij is prijzig en of je het het voor over hebt is persoonlijk maar ik geef hier liever 300 aan uit dan aan een paar dertien in een dozijn producten.

Komen nog wel acties dat hij richting de 200 / 240 duikt.

Back
Bovenaan