Moonwalkers [Vuurpijl ass.] [Uitloop]

Deze pijlen zijn zoo geweldig he.. heel appart dat effect in een kruis.
mijn buren en overburen en overoverburen zagen dat ik deze pijl afschoot en ze vonden hem ook heel mooi hij kwam er echt met kop en schouders boven uit! 20 euro:)

Good job Lesli!

Inderdaad erg bijzondere en mooie pijlen dit. Dit kruisvormige effect heb ik nog niet eerder gezien op de NL markt, dus zeker opvallend. De prijs van €34,95 is wat hoog, voor €20 heb je 'n koopje. Met Rocket Boom en Secret Signs hebben we met dit pakket weer bijzondere pijlen erbij in NL.

De nieuwe collectie van boerenbond en welkoop staat al op de webshop, maar zie de moonwalkers er nergens meer tussen staan, zijn ze misschien vervangen door het pakket sunset boulevard? Dat zou wel vreemd zijn want deze pijlen lijken helemaal niet op elkaar..

De nieuwe collectie van boerenbond en welkoop staat al op de webshop, maar zie de moonwalkers er nergens meer tussen staan, zijn ze misschien vervangen door het pakket sunset boulevard? Dat zou wel vreemd zijn want deze pijlen lijken helemaal niet op elkaar..

staat er bij mij er gewoon in de lijst

Voor alle duidelijkheid: De webshops zoals ze nu zijn, zijn nog niet definitief. Er kunnen dus nog wijzigingen plaats vinden.

hoezo??

gaan,zijn, ze er dan uit.
:bye:
Edit: ik heb ff op de site gekeken, en daar staan ze nog gewoon.

Oke, ja bij de winkels bij mij in de buurt(boerenbond) zijn ze er overal uit, ik heb gelukkig nog een andere winkel gevonden die ook lesli verkoopt, maar dan onder een andere naam voor de moonwalkers (ander merk; new spirit); de track and trace :)

Hier zijn ze gewoon verkrijgbaar bij de Welkoop hoor.
Ik vind ze prachtig maar de prijs weerhoud mij ze te kopen.

Oke, ja bij de winkels bij mij in de buurt(boerenbond) zijn ze er overal uit, ik heb gelukkig nog een andere winkel gevonden die ook lesli verkoopt, maar dan onder een andere naam voor de moonwalkers (ander merk; new spirit); de track and trace :)

Hier zijn ze gewoon verkrijgbaar bij de Welkoop hoor.
Ik vind ze prachtig maar de prijs weerhoud mij ze te kopen.

@ Stanniejj, klopt, new spirrit heeft ook moonwalkers:p, maar dan onder een andere naam.
maar dat zie je veel bij lesli.
super bowl is een omlabeling van de big mc thunder, en ga maar door

@ Pyroguy, klopt ook, erg mooie pijlen voor een redelijk hoge prijs;
je had ze eigenlijk vorig jaar moeten kopen, 19,95 i.p.v. 34,50 als ik me niet vergis.

gr tom:bye:

Deze pijlen zijn verhuisd van de Next-Generation Collection naar de Overige serie.

De pijlen zijn tevens in prijs gedaald van 34,50 naar 24,95 wat het zeer aantrekkelijk pijlenpakket maakt!

Deze pijlen zijn verhuisd van de Next-Generation Collection naar de Overige serie.

De pijlen zijn tevens in prijs gedaald van 34,50 naar 24,95 wat het zeer aantrekkelijk pijlenpakket maakt!
Nou, door die daling vind ik ze eindelijk 'ns het aanschaffen waard. Unieke pijlen maar waren altijd veel te duur, nu enkel wat aan de dure kant maar zeker 't geld waard.

Wow, zeer mooi! Kan niet anders zeggen! En normaliter scroll ik blindelings langs alle Lesli Pijlen..

Toeval:D.. Maar deze moet ik wel even onthouden!

img_2395.jpg

Back
Bovenaan