JanFireman
VWC lid
Idd, vond hem tegenvallen. Niks voor mij, laat ik liggen.Net live gezien, vond het tegenvaller. Ga hem niet kopen, leg liever wat bij voor wat beters.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Idd, vond hem tegenvallen. Niks voor mij, laat ik liggen.Net live gezien, vond het tegenvaller. Ga hem niet kopen, leg liever wat bij voor wat beters.
Waarom mij hier weer bij betrekken? Jan vindt dit ook niet leuk?Je kan zeker geen klasbak verwachten voor deze prijs, maar waarom zou je dit kopen. Als er goed uitgevoerde 25mm blokkies op de markt zijn die vroeg in het jaar ook wel voor rond de 60-70 liggen, leg dan een tientje of 2 tientjes bij. Zag hem ook wel langskomen voor onder de 50, dan zou je dit nog een x kunnen doen als je gewoon 40-60 euro kwijt wil.
Wij kijken hier kritischer naar, toch gaat ie goed verkopen, jan de buurman boxie
Er is geen teleurstelling op dit product met deze prijzen. Gewoon prima! Alleen als freak leg ik de lat te hoog, that’s it! Vergelijk het met een Full Assault, ook 25mm met iets meer kruit. Daar komt de teleurstelling dan vandaan. Alleen de prijs is totaal anders dus nogmaals, prima!Ik moet zeggen dat tie op film er best goed uitziet voor het geld ... 6 tientjes en dan ook nog €12 gratis uitzoeken.
Waar zit hem de teleurstelling van iedereen als ik vragen mag ?
Valt me niet tegen hoor. Prima budget doosje.Meh niet voor mij. Zoals Tatanka hierboven benoemd somt het goed op.