Moonwalker

Ook net gezien. Tegenvallen kan ik niet zeggen, maar had natuurlijk wel op meer gehoord. Maar door de prijs had ik hem niet beter verwacht dan dit.

Zo is het maar net. Vanwege de prijs leuk voor in de vooravond. Je kan niet een klasbak verwachten voor deze prijs.

Je kan zeker geen klasbak verwachten voor deze prijs, maar waarom zou je dit kopen. Als er goed uitgevoerde 25mm blokkies op de markt zijn die vroeg in het jaar ook wel voor rond de 60-70 liggen, leg dan een tientje of 2 tientjes bij. Zag hem ook wel langskomen voor onder de 50, dan zou je dit nog een x kunnen doen als je gewoon 40-60 euro kwijt wil.

Wij kijken hier kritischer naar, toch gaat ie goed verkopen, jan de buurman boxie

Als deze de productvideo zou hebben benaderd, dan zou het voor mij toch een interessant item zijn.
Prijs/kwaliteit verhaal.
En het is toch China Red, 25 mm en 1165 gram.
Maar ik begrijp uit jullie commentaar dat hij toch minder presteert dan gehoopt.
Jammer!

Ik vind hem helemaal niet zo slecht voor de prijzen die hier genoemd worden. Tuurlijk is het geen hoge kwaliteit, maar toch een leuk gevarieerd blokje voor mensen met een kleiner budget (of minder hoge eisen haha). Al vallen sommige effecten wel erg klein uit...

Had hier gezien recentere ervaringen met China Red toch wat meer van verwacht, misschien te optimistisch geweest.

Wellicht valt het in de straat toch nog mee. Laten we hopen dat de cake op deze demo een "off day" had...

Dit is als je er zo naar kijkt ook gewoon echt een bakje om mensen met de wat kleinere portemonee toch een compoundje voor te kunnen schotelen. Het is niet top maar heel slecht ook weer niet.

Precies, voor een kilocompound van rond de €60 is dit wat je kunt verwachten, en dan scoort het nog een stuk beter dan heel wat andere producten in deze prijsklasse. Een budgettoppertje voor hen met kleine portemonnee die toch een leuke doos in de straat willen.

Je kan zeker geen klasbak verwachten voor deze prijs, maar waarom zou je dit kopen. Als er goed uitgevoerde 25mm blokkies op de markt zijn die vroeg in het jaar ook wel voor rond de 60-70 liggen, leg dan een tientje of 2 tientjes bij. Zag hem ook wel langskomen voor onder de 50, dan zou je dit nog een x kunnen doen als je gewoon 40-60 euro kwijt wil.

Wij kijken hier kritischer naar, toch gaat ie goed verkopen, jan de buurman boxie

Waarom mij hier weer bij betrekken? Jan vindt dit ook niet leuk?

En tog kan ik me voorstellen dat een artikel als dit niet is aan te slepen in de winkels. Leuke prijs, goede tijdsduur, leuke afwisseling. Denk dat deze het heel goed doet bij de gewone consument.

Ik moet zeggen dat tie op film er best goed uitziet voor het geld ... 6 tientjes en dan ook nog €12 gratis uitzoeken.
Waar zit hem de teleurstelling van iedereen als ik vragen mag ?

Ik moet zeggen dat tie op film er best goed uitziet voor het geld ... 6 tientjes en dan ook nog €12 gratis uitzoeken.
Waar zit hem de teleurstelling van iedereen als ik vragen mag ?
Er is geen teleurstelling op dit product met deze prijzen. Gewoon prima! Alleen als freak leg ik de lat te hoog, that’s it! Vergelijk het met een Full Assault, ook 25mm met iets meer kruit. Daar komt de teleurstelling dan vandaan. Alleen de prijs is totaal anders dus nogmaals, prima!

Denk dat het voor de gemiddelde consument een prima bakkie is! Heb hem zelf gekocht om op het werk het jaar af te sluiten ( ja dat is de dag ervoor 😛) en voor daar prima tussen alle grote bedrijfsgebouwen in.

Back
Bovenaan