Crackling
VWC lid
Ja dat wist ik idd! Ik doelde eigenlijk op welke vestiging(en), want het is niet overal. Maar ben er inmiddels achter. Thanks!Intratuin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat wist ik idd! Ik doelde eigenlijk op welke vestiging(en), want het is niet overal. Maar ben er inmiddels achter. Thanks!Intratuin
Ik heb ze bij intratuin apeldoorn besteldBij welke winkel krijg jij 20% uitzoekkorting dan? Hier in de regio is het een 'stuntprijs' artikel waar je geen 'gratis' vuurwerk bij krijgt.
Niks mis mee inderdaad. Zeker met 20% gratis uitzoeken heb je een prima compound voor het geld.Scherp opgemerkt!
Dank daarvoor!
Het komt er dus een beetje op neer dat CR zelf wél 4 van die Indianen/Inboorlingen aan elkaar heeft geknoopt, terwijl ze de originele cakes weigeren met reservelonten uit te voeren.
Waarom dan niet alle 6, vraag ik me vervolgens af, maar dat zal ongetwijfeld met het prijskaartje te maken hebben.
Het moet een lokkertje blijven.
Anderzijds bespaart het wel de moeite om zelf te knopen, en om die reden vind ik het toch een aantrekkelijk product.
Met de geruststellende gedachte daarbij dat het met de kwaliteit van de Ha-enzovoort wel goed zit.
Jammer dat die 20% niet bij elke dealer van CR is...In Amersfoort niet bijv.Niks mis mee inderdaad. Zeker met 20% gratis uitzoeken heb je een prima compound voor het geld.
aanbieding outlet de RATWaar zijn die dierencakes zo goedkoop dan ?![]()
Poeh, dat is wel een hele lekkere vangst!aanbieding outlet de RAT
Waar heb je hem gisteren mogen zien? Of bedoel je 'm anders hahaMooie cake voor het geld! Vergelijkbare maat met de wipeout maar voor de prijs een must have! Heb hem gisterenavond gezien en echt een prachtige cake voor de prijs. Effecten zijn wel wat kleiner maar dat was de verwachten voor de prijs.
Goeie catch, thanks! Weten we iets beter wat er te verwachten valt in de straat straks.Er zitten een aantal cakes van de Hakuna Matata in deze compound.