Moonwalker

Scherp opgemerkt!
Dank daarvoor!

Het komt er dus een beetje op neer dat CR zelf wél 4 van die Indianen/Inboorlingen aan elkaar heeft geknoopt, terwijl ze de originele cakes weigeren met reservelonten uit te voeren.
Waarom dan niet alle 6, vraag ik me vervolgens af, maar dat zal ongetwijfeld met het prijskaartje te maken hebben.
Het moet een lokkertje blijven.
Anderzijds bespaart het wel de moeite om zelf te knopen, en om die reden vind ik het toch een aantrekkelijk product.
Met de geruststellende gedachte daarbij dat het met de kwaliteit van de Ha-enzovoort wel goed zit.

Scherp opgemerkt!
Dank daarvoor!

Het komt er dus een beetje op neer dat CR zelf wél 4 van die Indianen/Inboorlingen aan elkaar heeft geknoopt, terwijl ze de originele cakes weigeren met reservelonten uit te voeren.
Waarom dan niet alle 6, vraag ik me vervolgens af, maar dat zal ongetwijfeld met het prijskaartje te maken hebben.
Het moet een lokkertje blijven.
Anderzijds bespaart het wel de moeite om zelf te knopen, en om die reden vind ik het toch een aantrekkelijk product.
Met de geruststellende gedachte daarbij dat het met de kwaliteit van de Ha-enzovoort wel goed zit.
Niks mis mee inderdaad. Zeker met 20% gratis uitzoeken heb je een prima compound voor het geld.

aanbieding outlet de RAT
Poeh, dat is wel een hele lekkere vangst!
De Ratten zijn helaas bijna uitgeroeid, dus ik wou dat ze hier in de outlet hadden gezeten.
Gefeliciteerd!

Ik heb het iets anders aangepakt: hier hebben ze geen ratten, maar wel de Fire Festival in de outlet.
Ook heel fijn.
Ik heb er daar gauw 3 van gekaapt en met de 20% korting daarop zo'n Maanwandelaar aangeschaft voor 15 euro.
Creatief shoppen noemen ze dat.

Normaal haal ik geen nieuwe producten als er geen straatfilmpjes van zijn. Maar voor deze ga ik een uitzondering maken.

Bij mijn Intratuin 59.50 en de Hakunamatata 99.50 dus in verhouding is de Moonwalker goedkoper als dit 4 Hakunamatata cakes zijn. Beiden zijn met 20% uitzoeken

Mooie cake voor het geld! Vergelijkbare maat met de wipeout maar voor de prijs een must have! Heb hem gisterenavond gezien en echt een prachtige cake voor de prijs. Effecten zijn wel wat kleiner maar dat was de verwachten voor de prijs.

Mooie cake voor het geld! Vergelijkbare maat met de wipeout maar voor de prijs een must have! Heb hem gisterenavond gezien en echt een prachtige cake voor de prijs. Effecten zijn wel wat kleiner maar dat was de verwachten voor de prijs.
Waar heb je hem gisteren mogen zien? Of bedoel je 'm anders haha

Er zitten een aantal cakes van de Hakuna Matata in deze compound.
Goeie catch, thanks! Weten we iets beter wat er te verwachten valt in de straat straks.
Kortom gewoon een goeie deal, zeker bij onze intratuin incl 20% gratis uitzoeken.. zit je op 48 euro omgerekend. Niks mis mee :)
Zelfs goedkoper per cake dan de reguliere Hakuna set.

Back
Bovenaan