Moontan,Gerwin en Kruitsnuiver naar China

Linkt werkt wel hoor Fred :) Fotoalbum doet alleen erg vreemd :( Dus paar keer de link openen dan werkt ie.

Goede fotoserie, mooi om te zien hoe het daar er uitziet en aan toe gaat.

Vraagje: is jullie ook iets uitgelegd over de organisatie van de productielijnen? Ik bedoel; is 1 'afdeling' constant met dezelde cake bezig, of wisselen ze per dag welke cake ze maken. Of is er misschien een afdeling voor elke klant/opdrachtgever (bv. Witte) waar omstebeurt aan verschillende of dezelfde cake(s) gewerkt wordt? Enig inzicht gekregen in hoe de verdeling in het productieproces te werk gaat? Ben ik altijd al benieuwd naar geweest, bij zo'n grote organisatie.

Vraag ik mij ook af Richardus. En is het nu zo dat steeds een verschillende medewerker iets toevoegt aan een cake, of word een cake door een medewerker in zijn geheel afgewerkt?

Nee ze maken per dag meerdere cakes in verschillende hutjes. Ieder heeft ook zijn eigen taak. De ene doet alleen tubes de andere vult ze enz enz. In totaal werken hier omedebij de 400 mensen.

Mooie foto's Gerwin, maar nu heb ik een vraagje ( misschien een domme, maar vooruit ) : wordt vuurwerk nu altijd met de hand gemaakt of zijn er ook fabrieken die het compleet machinaal maken ?

Gewedige foto's Gerwin.
Bedankt voor het delen. Een wens die uit is gekomen voor jullie.

3 Foto's om een beetje in de sfeer te blijven, vooral die "big smile" van Fred bij het afsteekveld van de vuurwerkfabriek vind ik geweldig:

Wauw, Douwe, wat een kwaliteitsfoto,s, prachtig gewoon.!!
Bedankt.
Ja weet je nog? Die eerste foto, haha, toen was ik vuurwerk aan het zoeken wat niet afgegaan was. Sommige mensen worden nooit volwassen:p:p

Heerlijke foto's Douwe haha, Fred is weer lekker vastgelegd daar, constant een pretbek, en terecht! :D

Back
Bovenaan