Moontan,Gerwin en Kruitsnuiver naar China

Kerels!
Uitmuntende kans die jullie krijgen en meer dan terecht dat jullie die met beide handen aangrijpen!!
Geniet ervan en probeer ons ook zoveel mogelijk te laten genieten van al het mooie beeldmateriaal!!

De ballen!

Heren.. en damens.. veel plezier daar in China.. En Mocht je ene Zhang tegen komen die een toko bezit in het Belgische Kapellen. Zet hem dan op zn kop in 16 inch buis en mik er een bom op, of onder... past nét heb ik me laten vertellen :D

Heren nogmaals heel veel plezier morgen!

en geniet en beleef je droom! ben zeker ook zoals vele jaloers op deze reis! we kijken graag naar foto's en/of films.

heel veel plezier jongens!

Heb er een tijdje over moeten doen om mijn jaloezie te overwinnen, maar mannen, ongelooflijk veel plezier daar en maak ons helemaal gek met al jullie verhalen, filmpjes etc.

Namens ons hartelijk dank voor jullie geweldige reacties.
De koffers staan klaar.
Morgen om 5 uur verzamelen bij de Witte Tenten in Eemnes
Daar vandaan worden we met een bus naar Schiphol gebracht.
Het vliegtuig vertrekt om 21:25 uur naar Guangzou.
Zondag om 12.05 uur Nederlandse tijd komen we in Guangzou aan. Het is in Guangzou dan alweer 7 uur later (19.05 uur)
In Guangzou blijven we tot dinsdag.
Dinsdag vliegen we van Guangzou naar Nanning.

We proberen jullie tussentijds zoveel mogelijk op de hoogte te houden van onze ervaringen daar.
Ik ga in ieder geval een dagboek bijhouden en foto,s maken. Gerwin en Erik zullen dit ook doen en ik neem aan dat Gerwin filmt.
En er zullen ongetwijfeld meer fotografen en filmers aan boord zijn.

Ik zou zeggen: bedankt voor jullie belangstelling en hou jullie haaks.

:bye::bye::bye::bye:

jaah vandaag is de dag voor jullie!
\veel plezier en ben benieuwd na verslagen bee;den en fotos!
have fun

Jongens heeel veeel plezier daar in China, geen twijfel dat dat wel zal lukken! Ik ga de verhalen horen/lezen. Ben erg benieuwd.

Ik zou zeggen: xin nian kuai le !xD Kijk maar wat dat betekent:P

vandaag is de dag , lijkt me nog leuker dan oud en nieuw :P

maar mannen heel veel plezier daar , en hou het heel allemaal hea

Nogmaals veel plezier en we zien jullie over een kleine 2 weken heelhuids weer terug. Ben benieuwd naar je dagboek straks fred, maak er iets moois van daarzo:)

Iedereen bedankt voor de leuke reacties, vandaag is D-day.
Straks mijn koffer pakken en tegen 17.00 richting de witte tenten om vanuit daar naar schiphol te gaan:)

We gaan jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden
:bye:

Ik zou zeggen: xin nian kuai le !xD Kijk maar wat dat betekent:P

Haha, jij ook gelukkig (chinees) nieuwjaar man :wink:

Inderdaad, vandaag is het D-Day voor jullie. Van deze kant nogmaals heel veel plezier toe gewenst en hopelijk krijgen we af en toe een rapport tussendoor vanuit China :rolleyes:

WOrdt een super 10 dagen :) Ik sluit hier nu alles af en spreek jullie weer als we in China zijn :) Heb 8 Tapes bij me dus moet geod komen met filmen :D

Back
Bovenaan