Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jaa ze zijn van burn it, staat heel klein aan de zijkant, ik zou bijna zeggen gezien het aantal van 10 pijlen en dan de prijs dat het bijna geen toppijlen kunnen zijn, maar gezien de lage prijs misschien ff meepakken om in de vooravond uit te proberen
Maar heb je ook enig idee van de kruitinhoud?Het staat er misschien wel op maar ze worden aan de winkeliers niet gepresenteerd als Burn It artikel en zijn daarom bij alle winkeliers ook gewoon via hun eigen site te bestellen!!
Maar heb je ook enig idee van de kruitinhoud?
Jaa ze zijn van burn it, staat heel klein aan de zijkant, ik zou bijna zeggen gezien het aantal van 10 pijlen en dan de prijs dat het bijna geen toppijlen kunnen zijn, maar gezien de lage prijs misschien ff meepakken om in de vooravond uit te proberen
Ik heb net van ZENA het volgende bericht ontvangen, dat zo duidelijk en to-the-point is dat ik het hier maar letterlijk neer zet:
"33 gram kruit per pijl. 5 verschillende effecten. Voor 15 piek echt toppijlen!"
ben ik het niet met je eens. overpriced? 14.95 voor 10 pijlen van 33 gram per pijl.
dat vind ik een mooi prijs hoor