Moonlight Rockets [Vuurpijl Ass] [Uitloop]

Zal mooi zijn want dan weet ik of ik ze er morgen bij moet kopen.

Vanavond heb ik 1 pijl de lucht in geschoten. Het was de pijl waar C1 op stond. de zwarte/donkerbruin/grijse pijl. Helaas werkte de camera op het moment van schieten niet goed dus is het filmpje mislukt. Ik moet wel zeggen dat de pijlen echt waar zijn voor hun geld. Mooie grote boeketten in de kleuren van rood en blauw, gevolgd door een wolk van crackling. Ik zeg aanschaffen die pijlen, want je krijgt er geen spijt van. Ik niet tenminste. Er zijn nog 4 andere soorten pijlen dus er zijn nog genoeg verassingen voor oud&nieuw :)

Ik heb er net 3 afgestoken. Op zich best mooie pijlen met harde crackling. Al geloof ik nooit dat er 33 gram kruit in zit. Ik heb ook een paar middelste uit het killing arrow pakket afgestoken. Die hadden 25,6 gram kruit, gingen ongeveer even hoog maar hadden groter effect. Dus ik denk eerder aan 20 gram voor de burnit pijlen.

Ik heb er net 3 afgestoken. Op zich best mooie pijlen met harde crackling. Al geloof ik nooit dat er 33 gram kruit in zit. Ik heb ook een paar middelste uit het killing arrow pakket afgestoken. Die hadden 25,6 gram kruit, gingen ongeveer even hoog maar hadden groter effect. Dus ik denk eerder aan 20 gram voor de burnit pijlen.

het kan best zo zijn dat er 33 gram kruit in zit, maar dan van mindere kwaliteit als het kruit van de killing arrow, vandaaar het verschil.

Ik vond het toppijlen, zeker voor 15 euro. Stegen tot perfecte hoogte, niet enorm hoog maar ook niet echt laag, harde burst en volle effecten. Geen bijzondere effecten maar zeker een pakket wat ik voor 15 a 20 euro zeker niet zou laten liggen.

Waren hun geld zeker waard! Stegen goed op, tot best een flinke hoogte, maar hadden toch een prima uitgewerkt en groot effect. Komen er bij mij zeker weer in dit jaar!

Echt een toppakket onder de pijlen! 15 euro meer dan waard. Effecten zijn goed uitgewerkt, burst is redelijk te noemen. Een ietwat eentonig pakket is het enige minpunt wat ik kan noemen. Voor een lager budget is dit zeker een goede keuze. Al zijn ze ook goed te doen als extraatje.

(Pijlen behoren toe aan de Burn It Collectie, mocht dit hier nog niet vermeld zijn)

Dit jaar onder hetzelfde artikelnummer (2520) maar een andere naam beschikbaar: Black Devil Rockets
Adviesprijs 2014: € 24,95
Internetprijs 2014: € 17,95

Deze dus nu onder het black devil label gegooid. Verstandig? Weet ik niet.
Sorry even in de war met light year

Deze dus nu onder het black devil label gegooid. Verstandig? Weet ik niet.
Sorry even in de war met light year

Nope, de naam is alleen veranderd om het echt aan te laten sluiten bij een bestaande ZENA-lijn. Ze hebben namelijk ook pakketten met de naam Yellow Devil Box, Green Devil Box, Blue Devil Box en Red Devil box. Bij deze reeks hoort nu ook dit pijlenpakket. Heeft niets van doen met het Black Devil label.

Nope, de naam is alleen veranderd om het echt aan te laten sluiten bij een bestaande ZENA-lijn. Ze hebben namelijk ook pakketten met de naam Yellow Devil Box, Green Devil Box, Blue Devil Box en Red Devil box. Bij deze reeks hoort nu ook dit pijlenpakket. Heeft niets van doen met het Black Devil label.

ja ik was ook in de war met de light year pijlen (a)..

Back
Bovenaan