Moonlight Rockets [Vuurpijl Ass] [Uitloop]

arnoud96

VWC lid
Artikelnummer :2520
Artikelnaam: Moonlight Rockets
Bruto Gewicht : 1250 gram
Netto Kruitgewicht : 33 gram per pijl
Effectomschrijving: ...
Stijghoogte: ...
Aantal stuks : 10
Richtprijs : 19,95 Internetprijs €14,95

091120131449482520MoonlightRockets_390_390.png

Laatst bewerkt:
Is er al ergens iets bekend m.b.t. de hoeveelheid kruitvulling van deze pijlen?
Budget light year bijv .:)

Kan nog niet meer info over deze pijlen vinden.
Als ik de pijlen bekijk vermoed ik wel dat ze van Burn it zijn.

Jaa ze zijn van burn it, staat heel klein aan de zijkant, ik zou bijna zeggen gezien het aantal van 10 pijlen en dan de prijs dat het bijna geen toppijlen kunnen zijn, maar gezien de lage prijs misschien ff meepakken om in de vooravond uit te proberen

Jaa ze zijn van burn it, staat heel klein aan de zijkant, ik zou bijna zeggen gezien het aantal van 10 pijlen en dan de prijs dat het bijna geen toppijlen kunnen zijn, maar gezien de lage prijs misschien ff meepakken om in de vooravond uit te proberen

Het staat er misschien wel op maar ze worden aan de winkeliers niet gepresenteerd als Burn It artikel en zijn daarom bij alle winkeliers ook gewoon via hun eigen site te bestellen!!

Roep dat niet te vroeg.. De Kung-Fu pijlen van Zena vallen in hetzelfde prijssegment maar zijn in mijn ogen toch echt toppijlen!

Ik heb net van ZENA het volgende bericht ontvangen, dat zo duidelijk en to-the-point is dat ik het hier maar letterlijk neer zet:

"33 gram kruit per pijl. 5 verschillende effecten. Voor 15 piek echt toppijlen!"

Ik heb net van ZENA het volgende bericht ontvangen, dat zo duidelijk en to-the-point is dat ik het hier maar letterlijk neer zet:

"33 gram kruit per pijl. 5 verschillende effecten. Voor 15 piek echt toppijlen!"

33 gram, voor dat bedrag best een setje het proberen waard. thanks :)

Kijk aan. 1,50 per pijl en nog eens 33 gram ook. Das natuurlijk een mooie prijs. Nu nog maar oud en nieuw afwachten en kijken of ze ook nog eens goed presteren. Aan de prijs zal het in elk geval niet liggen.:shocked:

In belgie bekend on de naam "Moonlight pijlen". De prijs is blijkbaar daar altijd al rond de 15 euro geweest, dus die zogenaamde "kortingen" slaan helemaal nergens op. De vorige serie had 23 gram per stuk, sinds dit jaar zijn ze 33 gram. Hier een paar filmpjes van de oude serie, niet diegene die wij gaan krijgen. Mogelijk geeft het wel een goed beeld van wat je ongeveer kan verwachten:

Voor meer info, even dit topic van onze zuiderburen erbij pakken :)

In tegendeel tot mij. Pijlen... Veel te overpriced, vind ik dan...
Leuk om een paar keer die stijglading te hebben, maar beter een goede cake!

ben ik het niet met je eens. overpriced? 14.95 voor 10 pijlen van 33 gram per pijl.
dat vind ik een mooi prijs hoor

ik snap je. daar ben ik het enig sinds ook wel mee eens. maar vind pijlen wel lachen.

en ik heb ze besteld. zal zaterdag of zondag er een foto van maken

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan