Moon Travelers

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 1258
Artikelnaam: Moon Travelers
Netto Kruitgewicht: 29,4 gram
Aantal Schoten: nvt
Effectomschrijving: Vuurpijl met fluit en knal effect
Tijdsduur: nvt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 2,50
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

1258_moon_travelers_kopie.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
vind het wel gewaagd, overdags willen ze verbieden maar wolff komt toch met klein spul voor overdag.

vind het helemaal apart, ik had het idee dat ze dit inderdaad een beetje willen weg hebben ivm de schade

Ze hebben ook geen anderen meer volgens mij. Dus niet apart fluit of knal pijltjes. Deze zouden ouderwets een combinatie van fluit en knal zijn. Iets groter met de kwaliteit van vroeger. Afwachten of dat ook daadwerkelijk zo is.

Denken ze bij de branche uberhaupt na? Man man man. Met alle discussies en een dreigend verbod boven je hoofd toch gewoon nieuwe babypijlen op de markt brengen.

Denken ze bij de branche uberhaupt na? Man man man. Met alle discussies en een dreigend verbod boven je hoofd toch gewoon nieuwe babypijlen op de markt brengen.

Hier is zeker heel goed over nagedacht! Wolff is één van de voorlopers om de babypijl binnen nu en drie jaar volledig uit het assortiment te halen. Echter wilde nagenoeg géén enkele importeur dit jaar de pijl al uit het assortiment halen, daar ze al volop geproduceerd werden op dat moment. Wolff heeft toen besloten om geen prijsknaller pijltje met slappe stokken op de markt te brengen dit jaar, maar juist een pijl met een goede stok en groter van formaat, zoals vroeger. Alle andere babypijlen gaan eruit.

Deze pijl laat juist zien dat er goed nagedacht wordt de veiligheid en zal blijven bestaan totdat VPN besluit echt géén babypijlen meer te produceren en leveren.

Voor een wat uitgebreidere toelichting verwijs ik je naar mijn post in het topic over babypijl in de ban.

de discussie over de babypijlen begon pas na het bestellen van dit artikel

Oh ja? Dan is het verhaal wat mij verteld is wat verdraaid. Wel handig om te pretenderen dat deze pijl juist na aanleiding van de discussie is geproduceerd. Of misschien gingen er al eerder geluiden over de babypijl en heeft het een toch met het ander te maken?

Deze waren al op de markt van Wolff, maar een andere verpaking, mischien is de kwaliteit nu omhoog gegaan.
Maar wel leuke combinatie fluit knal plastic pijltjes

waren toen een euro voor 120 vorig jaar

Bijna 30 gram kruitgewicht is behoorlijk veel. Je kan nauwelijks nog over een babypijltje praten. In de gewone babypijltjes zat maar een gram of 3 schat ik.

30 gram hele doos, wat dacht joj dan.
Vind het een vreemde zet van wolff, branche heeft besloten deze re weren ivm oogletsels ed.
Proberen ze dan via deze weg een markt te pakken ten koste van de afspraken en letsels.
Dit is pure zelfmoord, doe het niet brengt de banche alleen maar in negatief daglicht.

Je ziet overal nog wel baby pijlen hoor, alleen krijg je ze niet meer mee voor een kwartje per doosje maar moet je er nu 2,5 euro voor neer leggen. Dan ga je ook niet meer 20 pakjes kopen.

30 gram hele doos, wat dacht joj dan.
Vind het een vreemde zet van wolff, branche heeft besloten deze re weren ivm oogletsels ed.
Proberen ze dan via deze weg een markt te pakken ten koste van de afspraken en letsels.
Dit is pure zelfmoord, doe het niet brengt de banche alleen maar in negatief daglicht.
Oh... haha! Ik dacht al;)

Hier is zeker heel goed over nagedacht! Wolff is één van de voorlopers om de babypijl binnen nu en drie jaar volledig uit het assortiment te halen. Echter wilde nagenoeg géén enkele importeur dit jaar de pijl al uit het assortiment halen, daar ze al volop geproduceerd werden op dat moment. Wolff heeft toen besloten om geen prijsknaller pijltje met slappe stokken op de markt te brengen dit jaar, maar juist een pijl met een goede stok en groter van formaat, zoals vroeger. Alle andere babypijlen gaan eruit.

Deze pijl laat juist zien dat er goed nagedacht wordt de veiligheid en zal blijven bestaan totdat VPN besluit echt géén babypijlen meer te produceren en leveren.

Voor een wat uitgebreidere toelichting verwijs ik je naar mijn post in het topic over babypijl in de ban.

Heerlijk zo'n pijltje met stevigere stok zodat ie nog harder je oogkas invliegt. Er zal best over nagedacht zijn maar in mijn ogen is het gewoon dom om toch weer pijltjes op de markt te brengen.

Heerlijk zo'n pijltje met stevigere stok zodat ie nog harder je oogkas invliegt. Er zal best over nagedacht zijn maar in mijn ogen is het gewoon dom om toch weer pijltjes op de markt te brengen.

Daar ben ik het zeker mee eens! Wat ik je vertelde was niet gebaseerd op mijn eigen mening, maar puur op wat iemand van Wolff mij verteld heeft.

Zou toch graag weten wat er nu wel en niet waar is omtrent deze 'babypijlen'. Zijn ze daadwerkelijk geproduceerd met oog op betere kwaliteit?

Kon het niet laten om wat doosjes hiervan mee te nemen. Eerste indruk is prima. Rechte stokjes een slag dikker dan de normale doosjes, alle lontjes er in en een stevige plastic huls. Effect is ook prima te doen. Fluit met een knal erachteraan. Haalt het niet bij de vroegere variant fluit knal maar deze is dan ook goedkoper.

Back
Bovenaan