Monsterking's Foto's

Hier zal ik elke keer als ik een show heb bezocht, per show de mooiste foto's eruit halen en in een nieuw bericht plaatsen.

Reactie's zijn natuurlijk altijd welkom!

Laatst bewerkt:
Bergschenhoek 29 april 2008

sdc10199.jpg

sdc10201.jpg

sdc10200.jpg

sdc10202.jpg

sdc10210.jpg

sdc10222.jpg

sdc10209.jpg

sdc10211.jpg

sdc10208.jpg

sdc10207.jpg

Fotoalbum: http://fotoalbum.vuurwerkcrew.nl/browseimages.php?c=201

Laatst bewerkt:
Zeer mooie en duidelijke foto's, van mij mag je er meer posten:)

Bedankt voor de compliment :)
Er komen zeker meer, ik ga zometeen Vierpolders posten.
Ik ga zaterdag ookw eer foto's maken en bezoek bijna elke week wel een show nu.

Ik heb fotoalbums maar omdat ik anders wel erg veel reclame maak voor onze site willen de mods dit niet, dus wil je meer zien moet je me maar PMen dan stuur ik je de fotoalbum :)
Bij elke show post ik de 7 beste misschien dat ik per show nog wat erbij doet zometeen en dat ik per show meerdere doe.

EDIT: Gister heel de dag geen internet want het lag eruit in onze straat zal er vandaag tijd voor maken heb het erg druk !!

Laatst bewerkt:
Mooie foto,s.
Als ik het goed zie was de afstand publiek-schietplek niet erg groot bij Vierpolders
Mensen staan er met de neus bovenop.

Inderdaad ja, is best dichtbij zo te zien. :wink:
Overigens een prachtige foto hoor, leuk om het publiek zo bij het vuurwerk te zien.

img_6107.jpg

Je maakt mooie foto's, goed werk!

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor jullie reactie Fred en Mike :D

het publiek stond inderdaad niet zo ver ik weet niet hoever maar volgens mij gewoon het minimum wat is toegestaan. Als je goed kijk zie je ook op de foto dat er toen letters waren en wat luchtvuurwerk. Ik vind die foto ook erg gaaf dat de mensen er zo op staan.

De laatste foto zie je goed hoe erg het rook bleef hangen bij de show maar desondanks zijn de foto's echt gaaf geworden. Morgen ga ik weer fotograferen dus zondag weer nieuwe foto's van mij en weer met de Canon 400D. Ik hoop dat het dit keer nog beter gaat maar in een maand tijd heb ik echt ontzettend veel geleerd :)

Ze woorden steeds mooier Stefen007. Ga zo daar Cf mag inderdaad blij zijn met z'n fotograaf

Ze woorden steeds mooier Stefen007. Ga zo daar Cf mag inderdaad blij zijn met z'n fotograaf

Mja zo blij zijn we niet :p haha nee stefan doet het goed met de foto's :) ze worden steeds mooier :bye: alleen stefan nu nog eigen foto camera aanschaffen he hahahaha :p

Komt helemaal goed met stefan :)

Laatst bewerkt:
Ik heb de knalfinale uit je 3e post als achtergrond op de computer en hij blijft in goede staat :D
Erg mooie foto bedankt :bye:

Back
Bovenaan