Monsterking's Foto's

Hele mooie foto's Stefan, ik denk dat je toch nog even kunt wachten met sparen voor een 400D.

Zien er heel goede uit.

Groeten,
Pyro-rola

Hele mooie foto's Stefan, ik denk dat je toch nog even kunt wachten met sparen voor een 400D.

Zien er heel goede uit.

Groeten,
Pyro-rola

Zeker ja, ziet er prima uit hoor, prijs zegt niet altijd alles over de kwaliteit. :wink: Mooi met die brug trouwens, gave omgeving. :)

is dit bij het cruiseschip van Holland America Line die werd gedoopt of wat?
want mijn ouders waren daar voor uitgenodigd en dat was inderdaad op 1 juli in rotterdam:)

Olen, Original demo 19 juli 2008

sdc10263.jpg

sdc10266.jpg

sdc10286.jpg

sdc10324.jpg

sdc10338.jpg

sdc10361.jpg

sdc10373.jpg

sdc10374.jpg

sdc10419.jpg

sdc10418.jpg

Fotoalbum: http://fotoalbum.vuurwerkcrew.nl/browseimages.php?do=browseimages&c=209

Mooie foto's Monsterking, zijn deze pics allemaal met een digitale camera geschoten. Zo ja, respect man, natuurtalent.

Oh ja, het lijkt net op foto 1 dat de boel ontploft, was dat de ontlading van de blokken ofzo?

Mooie foto's Monsterking, zijn deze pics allemaal met een digitale camera geschoten. Zo ja, respect man, natuurtalent.

Oh ja, het lijkt net op foto 1 dat de boel ontploft, was dat de ontlading van de blokken ofzo?

Bedankt voor je reactie man, zijn inderdaad met me compacte cameratje gemaakt.

De eerste foto zijn rode bengalen :D
Er stonden wat bomen er daar tussen stenen muren enzo daar stonden ze.
Dat geeft natuurlijk een hele rode sfeer.

wat een geweldige foto's allemaal! mooi gemaakt. leuk ook dat je de foto's van al die shows op de site zet. thanks!

Nootdorp 09-08-2008

sdc11855.jpg

sdc11854.jpg

sdc11853.jpg

sdc11851.jpg

sdc11846.jpg

sdc11841.jpg

sdc11840.jpg

Ik heb er nog wat foto's uit kunnen halen, de show was belabberd dat is voornamelijk de reden dat de foto's niet zo bijzonder zijn.
Niet echt indrukwekkende dus....

Back
Bovenaan